Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Czy Polacy cenią polskie produkty?

  • Autor: wp.pl/TVBiznes
  • Data: 04-08-2008, 14:11

Okazuje się, że patriotyzm konsumencki zależy od branży. Międzynarodowe koncerny coraz częściej promują w Polsce rodzime marki żywności, a polskie firmy odzieżowe zdobywają rynek markami, które nie są kojarzone z Polską - informuje TVBiznes

Czy rodzime pochodzenie jest silnym argumentem przekonującym do zakupu danego produktu. Klienci bardzo często pytają, czy produkt jest polskiej firmy.

Rafał Parczewski z firmy proMarka uważa, że z punktu widzenia producenta posiadanie marki oznacza związanie się z konsumentem na stałe. Natomiast konsument wie, że od krajowego produktu może dużo oczekiwać i dostaje to czego oczekuje.

Zwłaszcza, że to przyzwyczajenie jest głównym doradcą w wyborze produktów. Jeśli wierzyć badaniom miejsce pochodzenia danego produktu jest najważniejsze, kiedy kupujemy żywność.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 463) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH