REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Czy ostatnie "wpadki" wizerunkowe polskich firm przełożą się na eksport, inwestycje i postrzeganie na świecie rodzimej żywności?

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 05-05-2013, 13:43
Czy sieci handlowe za zagranicą będą nadal kupować polską żywność?

Już 14 maja, w Hotelu Angelo w Katowicach, podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego największej imprezy gospodarczej w Polsce, przedstawiciele świata polityki, przemysłu spożywczego i branży handlowej będą dyskutować o kondycji i perspektywach dla polskiego sektora spożywczego, m.in. w kontekście ostatnich kłopotów wizerunkowych polskiej żywności.

REKLAMA

Udział w Kongresie jest bezpłatny, wystarczy się zarejestrować na stronie https://www.ptwp.pl/eec/pl/ . Zapraszamy do udziału w Kongresie.

Podczas debaty „Rynek spożywczy w Polsce - inwestycje, eksport, wizerunek" omówimy kondycję polskiego sektora żywnościowego i perspektywy jego rozwoju. Poruszymy także kwestię inwestycji krajowych i zagranicznych, a także ekspansji zagranicznej rodzimych firm spożywczych.

Zastanowimy się, czy ostatnie afery wpłyną na zmianę trendów w eksporcie żywności i nie popsują planów rozwoju polskich przedsiębiorstw spożywczych za granicą. Zapytamy naszych gości jaki wpływ na polski sektor spożywczy będą miały ostatnie problemy wizerunkowe branży w kraju i na świecie? A także o to, czy poszczególne branże w ramach polskiego sektora spożywczego powinny stworzyć własne systemy kontroli, tak aby efektywnie piętnować i eliminować nieuczciwe firmy?

Zaproszeni eksperci i przedstawiciele branży będą debatować także na temat poprawy efektywności, konkurencyjności polskiego sektora spożywczego i handlowego. Zadamy pytania o to, czy polski przemysł spożywczy jest w stanie zmienić specjalizację - z produkcji dużych wolumenów, taniej i wysokojakościowej żywności stać się potentatem w żywności wysokoprzetworzonej, dzięki której można zbudować markę i uzyskać wyższe marże.

Przedstawicieli handlu zapytamy o to czy ostatnie „wpadki" wizerunkowe krajowych firm spożywczych mogą w istotny sposób wpłynąć na współpracę polskich dostawców z sieciami handlowymi w Polsce i na świecie.

W debacie udział potwierdzili politycy, oraz przedstawiciele takich firm i organizacji jak: PKM Duda, Jutrzenka Colian; Grupa Maspex, KUKE, Tesco Polska i PFPŻ.

Zapraszamy do aktywnego udziału w dyskusji i zadawanie pytań uczestnikom debaty.

W tym dniu odbędą się także dwie inne debaty poświęcone branży dystrybucyjnej i sektorowi spożywczemu: ''Konsument w Polsce 2020'' oraz ''Zrównoważony rozwój w przemyśle spożywczym i handlu''. Dzień później, 15 maja odbędzie się debata pt. ''E-commerce - ofensywny sektor gospodarki''.

Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach (13-15 maja) to największa impreza gospodarczo-biznesowa w Europie Środkowo-Wschodniej (www.eecpoland.eu). Podczas ok. 100 debat poruszane będą najbardziej istotne problemy gospodarcze, obejmujące także przemysł spożywczy i handel.

PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (22 870) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH