Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka współpracuje z Danielem Olbrychskim. Rusza kampania promująca polskie produkty

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 20-02-2013, 13:13

Ruszyła kolejna edycja kampanii sieci Biedronka promującej rodzime produkty. W tym roku jej hasło brzmi "My Polacy tak mamy. Doceniamy polskie produkty", a motyw przewodni to świeżość, lubiane smaki i wysoka jakość w atrakcyjnej cenie. W spotach telewizyjnych emitowanych w ramach kampanii występuje Daniel Olbrychski.

Jak podają przedstawiciele Biedronki, 9 na 10 produktów spożywczych dostępnych w marketach sieci pochodzi z Polski. Kampanie promujące zarówno tę ofertę, jak i polskich producentów współpracujących z siecią, są realizowane już od 8 lat. Tegoroczna akcja rozpocznie się 21 lutego.

- To kolejny rok, w którym podkreślamy, jak wiele znaczą polskie produkty dla sukcesu naszej sieci. To one w dużym stopniu decydują o tym, że klienci wybierają nasze sklepy. Ich świeżość i najwyższa jakość są doceniane przez nawet najbardziej wymagających klientów. Oczywiście nie byłoby to możliwe bez długoletniej współpracy z polskimi producentami. W kampanii promującej polskie produkty, jak co roku, oddajemy im głos w specjalnym folderze, gdzie prezentują swoje wyroby - mówi Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci sklepów Biedronka.

Obecna edycja kampanii prezentuje produkty odwołując się do regionów, z których pochodzą i tym samym zapraszając do kulinarnej podróży po Polsce. Wśród prezentowanych przysmaków znalazły się między innymi: ryby z Pomorza, wyroby mleczarskie z Mazur, przetwory z Mazowsza, wędliny ze Śląska, czy warzywa i słodycze z Małopolski. Obok produktów spożywczych w folderze zaprezentowano również kosmetyki i kwiaty. Kluczem do poznania kulinarnych krain Polski są przepisy na tradycyjne potrawy takie jak: pierekaczewnik, zalewajka z zasmażką, forszmak lubelski.

Materiały komunikujące kampanię "My Polacy tak mamy. Doceniamy polskie produkty" będą obecne w sklepach, na bilbordach, w prasie oraz poprzez dedykowaną stronę internetową. W telewizji i w kinach ukażą się wspomniane wcześniej spoty z udziałem Daniela Olbrychskiego.

Sklepy Biedronka odwiedza każdego dnia 3,5 miliona klientów. Partnerska współpraca z ponad 500 polskimi firmami sprawia, że ponad 100 dostawców jest związanych z Biedronka od ponad 10 lat, a kilkudziesięciu wręcz od początku powstania sieci.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (5)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Jan 22-02-2013, 10:11:
Sieć portugalska (Biedronka) będzie nas przekonywać, że wędliny Sokołowa (duńskie), czy Morlin (amerykańskie) są bardzo polskie.
  • morderca biedronek 22-02-2013, 07:42:
No cóż.....niezły kwas !
  • niePOrąbany 21-02-2013, 18:17:
Aktor upadły to sieć może też ?

Zobacz wszystkie komentarze (5)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 780) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH