Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

David Gaboriaud na FRSiH: Influencer i marka muszą być wiarygodne dla konsumenta

Angaż influencera od samego początku w dany projekt sprawia, że jest to bardziej postrzegane wiarygodnie później przez konsumentów – ocenił David Gaboriaud, kucharz, kulinarny coach, w trakcie debaty zatytułowanej „Influencer, celebryta, trendsetter – czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?” podczas XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

David Gaboriaud na FRSiH: Influencer i marka muszą być wiarygodne dla konsumenta
David Gaboriaud, kucharz, kulinarny coach, fot. PTWP

David Gaboriaud stwierdził, że wykorzystanie odpowiednich narzędzi w budowaniu strategii marki daje szanse na dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej.

– Firmy mają budżety, jest poczta pantoflowa, influencerzy. Kumulując to, z pewnością dotrzemy do odpowiedniej grupy docelowej. Angaż influencera od samego początku w dany projekt sprawia, że jest to bardziej postrzegane wiarygodnie później przez konsumentów – powiedział kucharz.

– Najważniejsze w relacji pomiędzy markami i influencerami jest dialog i budowanie długofalowej współpracy. Moi partnerzy słuchają mnie a ja ich, co powoduje, że tworzy się więź między nami. Dzięki rozmowie powstają nowe pomysły i wtedy jest szansa na tworzenie nowej strategii, która nie była planowana, a np. pojawi się za jakiś czas. Taka wzajemna relacja sprawia, że influencer i marka są wiarygodne dla konsumenta – dodał David Gaboriaud.

Pełna relacja: FRSiH 2018: Influencer, celebryta, trendsetter – czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba? (relacja+zdjęcia)

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

David Gaboriaud RSS ALERT    /    FRSiH 2018 RSS ALERT    /    influencerzy RSS ALERT    /    media społecznościowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.201.102
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.