Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

David Gaboriaud na FRSiH: Ważne jest budowanie długofalowej strategii współpracy z marką

Ambasador, influencer sam jest konsumentem, który robi zakupy, smakuje produkt i wtedy ocenia go, czy jest dobry. To buduje wiarygodność relacji pomiędzy marką a ambasadorem – powiedział David Gaboriaud, kucharz, kulinarny coach, w trakcie debaty zatytułowanej „Influencer, celebryta, trendsetter – czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?” podczas XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

David Gaboriaud na FRSiH: Ważne jest budowanie długofalowej strategii współpracy z marką
David Gaboriaud, kucharz, kulinarny coach, fot. PTWP

David Gaboriaud zwrócił uwagę na przemyślane dobieranie marek, z którymi nawiązuje się współpracę. 

– Ambasador, influencer sam jest konsumentem, który robi zakupy, smakuje produkt i wtedy ocenia go, czy jest dobry. To buduje wiarygodność relacji pomiędzy marką a ambasadorem. Osobiście zawsze wszystko muszę wiedzieć o produkcie, żeby wiedzieć, czy jest on zgodny z moją filozofią i wtedy mogę zdecydować się na współpracę. Mam marki, z którymi współpracuję od ponad 6 lat. Taką zbudowaliśmy relację, tożsamość i konsumenci to doceniają. A tak zwane szybkie strzały, czyli jednorazowe współprace mogą być dobre dla niektórych firm na wyjście z kryzysu, ale to jest chwilowe, jednak ważniejsze jest budowanie długofalowej strategii współpracy – ocenił kucharz.

Pełna relacja: FRSiH 2018: Influencer, celebryta, trendsetter – czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba? (relacja+zdjęcia)

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

David Gaboriaud RSS ALERT    /    FRSiH 2018 RSS ALERT    /    influencerzy RSS ALERT    /    media społecznościowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.85.76
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.