Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dayli dołącza do platformy Supersam.pl click & collect

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 12-11-2014, 18:16

Dayli w ramach kooperacji z platformą Supersam.pl stworzyło wirtualny sklep.dayli.com.pl. Docelowo zostaną tu zintegrowane wszystkie sklepy drogeryjne funkcjonujące pod tą marką.

Według Raportu Strategicznego IAB Polska, podsumowującego funkcjonowanie rynku internetowego w Polsce w 2013 roku, 38 proc. internautów realizowało zakupy kosmetyków i chemii gospodarczej online. Biorąc pod uwagę fakt, że rynek e-commerce rośnie w tempie dwucyfrowym, od 17 do 24 proc. tempa wzrostu rok do roku, a obroty branży FMCG zwiększają w nim swój udział, Dayli zdecydowała się postawić na synergię wynikającą z połączenia kanałów offline i online.

Koncept Dayli jest odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów, którzy preferują szybkie zakupy bez kolejki. Od 2012 roku wyspecjalizowane sklepy drogeryjne tej marki, oprócz kosmetyków i wybranych produktów spożywczych, oferują także szeroki wachlarz usług jak: doładowania do telefonów, usługi pocztowe i prasa. Efektem kooperacji z platformą handlową Supersam.pl jest uruchomienie ich własnej galerii handlowej online. Docelowo pod adresem sklep.dayli.com.pl zostaną zintegrowane wszystkie drogerie tej sieci. Wybrana technologia e-commerce umożliwi ekspozycję oferty sieci w internecie, z możliwością zamówienie i odbioru zakupów tego samego dnia, w wybranej przez internautę placówce.

- Drogerie Dayli to jeden z poważniejszych partnerów Supersamu - mówi Tomek Kwieciński dyrektor zarządzający spółką Supersam Online. - Oprócz zbudowania dla nich wirtualnej galerii handlowej oraz sklepu internetowego, realizującego zamówienia centralnie, chcemy razem stworzyć nowoczesną sieć reklamową. We współpracy z Mediaverse, agencją marketingu online, która zajmie się budową programów afiliacyjnych oraz optymalizacją wydatków reklamowych, będziemy współdziałać w pozyskiwaniu budżetów reklamowych od producentów marek - dodaje.
  
Do platformy w pierwszej kolejności, testowo podłączono 13 placówek Dayli w większych miastach Polski. Zintegrowane drogerie będą również obecne na Supersam.pl. Usługa click & collect zapewnia outsourcing rozwoju bazy produktowej, obejmuje rozbudowę modułów promocji. W przyszłości zostanie również zaimplementowany modułu płatności online. czy stworzenie propozycji gotowych zestawów zakupowych inspirujących internautów do większych zakupów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 538) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.