Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Dealz nowym najemcą Arkad Wrocławskich

Po niespełna roku od rozpoczęcia realizacji nowej strategii rozwoju poziom komercjalizacji Arkad Wrocławskich przekroczył 95 proc. Do grona najemców centrum handlowego dołączyła sieć Dealz, która w tym roku otworzy lokal o powierzchni ponad 400 mkw. Z początkiem jesieni czterech najemców zdecydowało się też na przedłużenie umów, a jeden powiększył lokal.

Dealz nowym najemcą Arkad Wrocławskich
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 08-10-2019, 10:18

Z początkiem jesieni tenant-mix Arkad Wrocławskich zasilił Dealz. Lokal o powierzchni 413 mkw. ma zostać otwarty na poziomie 0 centrum handlowego jeszcze w tym roku. Dealz to koncept sklepów oferujących produkty znanych firm w konkurencyjnych cenach oraz unikalną ofertę marek brytyjskich, do niedawna niedostępnych na polskim rynku. Dyskont wyróżnia się dużym wyborem produktów spożywczych, drogeryjnych, zabawek, artykułów wyposażenia domu i akcesoriów dla całej rodziny.

Proces rekomercjalizacji to nie tylko systematycznie otwierane nowe sklepy, ale też przedłużenia obowiązujących umów, relokacje i modernizacje lokali.  W ostatnim czasie umowy z Arkadami Wrocławskimi przedłużyli: salon obuwniczy Ryłko (112,4 mkw.), sklep z odzieżą Pit Bull (91,5 mkw.), salon z biżuterią Briju (81 mkw.) i Cukiernia Sowa (73 mkw.). Z kolei powierzchnię najmu o dodatkowe 140 mkw. powiększył sklep z zabawkami Toys Box. Lokal w nowej odsłonie zajmuje nieco ponad 410 mkw. na poziomie 1. wrocławskiego centrum handlowego. 

- Cieszymy się, że wypracowana pod koniec ubiegłego roku strategia się sprawdza. Od początku skupiliśmy się na byciu „otwartym na rodziny”. Tak brzmi też nowe hasło reklamowe Arkad Wrocławskich. Budowa szerokiej oferty handlowo-usługowo-rozrywkowej dla rodzin opłaciła się. Wprowadzane zmiany znacząco zwiększyły zainteresowanie powierzchnią handlową centrum, a organizowane przez nas eventy z kategorii edutainment przyczyniły się do wzrostu footfallu. Dziś śmiało możemy stwierdzić, że staliśmy się miejscem, do którego rodziny przyjeżdżają nie tylko po to, aby zrobić zakupy, ale też wartościowo spędzić czas z dziećmi - mówi Piotr Pirogowicz, Dyrektor Zarządzający Obiektami Komercyjnymi w DEVELIA S.A.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

galerie handlowe RSS ALERT    /    centra handlowe RSS ALERT    /    Arkady Wrocławskie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.85.245.126
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.