REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Delima - nowa sieć sklepów delikatesowych na polskim rynku

  • Autor: Łukasz Stępniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 16-10-2008, 11:34
Delima - nowa sieć sklepów delikatesowych na polskim rynku

Należąca do grupy Emperia Holding sieć supermarketów delikatesowych Stokrotka Premium zmieni wkrótce nazwę na Delima. Pierwszy sklep ruszy w sobotę 18 października w lubelskim Centrum Handlowo - Rozrywkowym Plaza przy ul. Lipowej 13.

REKLAMA

- Zaczynamy od Lublina, bo to tu przed rokiem powstała Stokrotka Premium, to tu mieści się centrala i siedziba firmy - mówi Marek Wesołowski wiceprezes zarządu Stokrotka Sp. z o.o., właścicielki marki Delima.

W ślad za Lublinem nazwę zmienią także dotychczasowe Stokrotki Premium w Rybniku i Sosnowcu. Natomiast w październiku (Słupsk: Galeria Słupska) i listopadzie (Warszawa: Galeria Rembielińska) otworzą się kolejne delikatesy, które już od samego otwarcia w swoim otoczeniu będą funkcjonować pod marką Delima.

Plany rozwojowe dla sieci przewidują kilka kolejnych otwarć w przyszłym roku (umowy zostały już podpisane), między innymi w Suwałkach, Zgorzelcu i Rumii. Zmiana marki to nie jedyna nowość, która czeka na klientów placówek Delima. - Przez ostatni rok gromadziliśmy doświadczenia i lepiej poznawaliśmy klientów. W Delimie poszerzamy asortyment produktów, w tym tych luksusowych, pochodzących z najdalszych zakątków świata. Wydłużamy też pracę piekarni. Na wybranych stoiskach, oprócz sprzedawców, pojawią się doradcy klienta. Pomogą oni wybrać odpowiednie wino do obiadu lub szampan na wyjątkową okazję - mówi Marek Wesołowski.

W delikatesach Delima powstanie też nowe stoisko z żywnością wytwarzaną w gospodarstwach ekologicznych. Ponadto wszystkie produkty oferowane na tym stoisku posiadają na opakowaniu certyfikat zgodny z prawem unijnym. W Delimie przygotowano także ekologiczne torby na zakupy - w tym biodegradowalne, płócienne oraz papierowe.

Delima to nowoczesna sieć supermarketów delikatesowych, zlokalizowanych w dużych centrach handlowych. Placówki działające w tym formacie posiadają ponad 1,2 tys. mkw. sali sprzedaży, około 20 tys. pozycji asortymentowych.

Stokrotka obok supermarketów delikatesowych dynamicznie rozwija format supermarketów osiedlowych pod nazwą Stokrotka. Spółka wchodzi w skład Grupy Handlowej Emperia, jednej z największych polskich grup handlowych, prowadzących handel detaliczny i dystrybucję artykułów FMCG.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 748) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH