Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Delko rozwija markę własną

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/ pr
  • Data: 14-01-2011, 11:29

Dystrybutor produktów kosmetyczno-chemicznych Delko rozwija markę własną. W tym roku planowane jest zarówno wprowadzenie nowych produktów, jak i odnowa szaty graficznej dla produktów pod nazwą „Blue".

Obecnie Delko posiada w swojej ofercie ok. 250 indeksów. W 2010 roku marka własna Delko została poszerzona o kilkanaście produktów.

Marki własne dystrybutora dostępne są głównie w placówkach handlu tradycyjnego. Niezwykle istotny jest fakt, że w 95 proc. ich produkcją zajmują się renomowane polskie firmy.

Delko to gracz rynku dystrybucji kosmetyczno-chemicznej w Polsce. Spółka została założona w 1995 r., przez właścicieli kilkunastu hurtowni chemiczno-kosmetycznych z całej Polski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 477) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH