REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Delko rozwija markę własną

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/ pr
  • Data: 14-01-2011, 11:29

Dystrybutor produktów kosmetyczno-chemicznych Delko rozwija markę własną. W tym roku planowane jest zarówno wprowadzenie nowych produktów, jak i odnowa szaty graficznej dla produktów pod nazwą „Blue".

REKLAMA

Obecnie Delko posiada w swojej ofercie ok. 250 indeksów. W 2010 roku marka własna Delko została poszerzona o kilkanaście produktów.

Marki własne dystrybutora dostępne są głównie w placówkach handlu tradycyjnego. Niezwykle istotny jest fakt, że w 95 proc. ich produkcją zajmują się renomowane polskie firmy.

Delko to gracz rynku dystrybucji kosmetyczno-chemicznej w Polsce. Spółka została założona w 1995 r., przez właścicieli kilkunastu hurtowni chemiczno-kosmetycznych z całej Polski.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 484) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH