Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

DHL Parcel rozszerza współpracę z Żabką

W maju 2017 r. informowano o nawiązaniu współpracy pomiędzy DHL Parcel Polska i Żabka Polska S.A. Porozumienie zakładało włączenie sklepów Żabka i Freshmarket do sieci punktów odbioru przesyłek DHL Parcel. W ciągu pierwszego miesiąca, usługa została uruchomiona pilotażowo w 218 lokalizacjach na terenie Warszawy, by później systematycznie rozszerzać ją o kolejne punkty. Pod koniec września klienci mogli odbierać przesyłki już w 2 tysiącach miejsc.

DHL Parcel rozszerza współpracę z Żabką
fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 15-11-2017, 10:20

Podpisanie porozumienia między firmami okazało się bardzo dobrą decyzją biznesową, dlatego obie strony chętnie podjęły się rozmów na temat kontynuacji współpracy, których efektem jest rozszerzenie usług odbioru przesyłek DHL Parcel na całą sieć partnera, czyli 4700 punktów handlowych.

Sklepy należące do Żabka Polska charakteryzują się dużą dostępnością, są zlokalizowane najczęściej w dzielnicach mieszkaniowych, w pobliżu miejsc pracy lub w ważnych punktach komunikacyjnych miast o nasilonym ruchu pieszych.

Od dzisiaj każdy korzystający z usług kuriera, będzie mógł przekierować swoją przesyłkę do Żabki bądź Freshmarketu i tam odebrać ją o dowolnej porze, wpisując na terminalu płatniczym w sklepie kod-pin, który zostanie przesłany wcześniej sms-em.

- Żabka Polska to największa sieć sklepów typu convenience w Polsce. Ta koncepcja jest zgodna z naszą strategią rozwoju. Chcemy być dla ludzi partnerem pierwszego wyboru, dlatego podejmujemy kroki, które maksymalnie upraszczają proces odbioru paczek i zwyczajnie ułatwiają życie. Dzięki rozszerzeniu usługi na całą sieć sklepów Żabka i Freshmarket, ponad 80% Konsumentów w całym kraju, w miastach i na obszarach podmiejskich, będzie miało punkt odbioru przesyłki w zasięgu 10 minut drogi, czy to od swojego domu, szkoły czy z pracy – mówi Maciej Dudek, Kierownik ds. Sieci  i Punktów dostępu DHL Parcel.

Współpraca z DHL Parcel to dla spółki Żabka Polska wartość dodana, wzbogaca pakiet dostępnych w sklepach usług dodatkowych, stanowiąc kolejne udogodnienie dla klientów sklepów. 

- Dzięki współpracy z DHL Parcel poprawiamy komfort odbioru paczek milionów Polaków, którzy nie muszą się już martwić o nieobecność w domu odbierając  przesyłkę w wybranym przez siebie terminie. Taka perspektywa, zwłaszcza przed zbliżającym się okresem przedświątecznym, odzwierciedla się w pozytywnych opiniach naszych klientów.  To z myślą o nich sukcesywnie rozwijamy pakiet usług dostępnych w sklepach Żabka  i Freshmarket – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług w Żabka Polska.

Sieć punktów odbioru przesyłek DHL Parcel tworzą również sklepy Inmedio, 1-minute, Relay, sieć stacji benzynowych Shell oraz indywidualne placówki usługowe – większość z tych punktów czynna jest codziennie, również w weekendy, minimum do godziny 21.

Po przyłączeniu nowych sklepów Żabka i Freshmarket, DHL Parcel posiada w sumie 6 tysięcy punktów odbioru przesyłek w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Żabka RSS ALERT    /    DHL Parcel RSS ALERT    /    Freshmarket RSS ALERT    /    Shell RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.82.79.137
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.