Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dino Polska: W 2017 r. otworzyliśmy 147 nowych sklepów

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 05-01-2018, 09:50
Dino Polska: W 2017 r. otworzyliśmy 147 nowych sklepów
fot. materiały prasowe Dino

Sieć handlowa Dino Polska otworzyła w 2017 roku 147 nowych sklepów wobec 123 otworzonych rok wcześniej, co oznacza wzrost o 20% rok do roku. W IV kwartale sieć uruchomiła 57 sklepów i według stanu na 31 grudnia 2017 liczy już 775 placówek.

Rok 2017 był kolejnym okresem dynamicznego rozwoju organicznego. Zwiększaniu skali działalności spółki sprzyjała dobra sytuacja rynkowa, w tym wzrost konsumpcji i powrót inflacji - informuje Dino Polska. 

– W 2017 roku otworzyliśmy rekordową liczbę nowych sklepów w historii działalności spółki. Zgodnie z zapowiedziami przekroczyliśmy liczbę otwarć z 2016 r. W II połowie roku, a szczególnie w IV kwartale, przyspieszyliśmy proces otwierania nowych placówek. Stopniowo zwiększamy także bank ziemi pod budowę nowych marketów. Przyjęty model biznesowy oraz posiadanie własnych gruntów i nieruchomości daje nam większą elastyczność działania i umożliwia szybki rozwój – mówi Szymon Piduch, Prezes Zarządu Dino Polska S.A. 

– Rośniemy szybciej niż rynek. Dodatkowo sprzyja nam otoczenie makroekonomiczne, dobra koniunktura. Rosną dochody Polaków i wydatki konsumpcyjne, a nasz model supermarketów wychodzi naprzeciw trendom konsumenckim. W 2018 roku spodziewamy się kontynuacji pozytywnych trendów – dodaje Szymon Piduch, Prezes Zarządu Dino Polska S.A. 

W 2017 r. sieć Dino otworzyła 147 sklepów w 12 województwach. Całkowita powierzchnia sali sprzedaży przekroczyła na koniec 2017 r. 295 tys. metrów kwadratowych i była o 23,8% większa niż rok wcześniej. Dynamicznie rośnie liczba pracowników. Zatrudnienie w Grupie Dino wyniosło na koniec 2017 r. 12,9 tys. osób, podczas gdy w 2016 r. było to 10,6 tys. 

Spółka jest właścicielem zdecydowanej większości gruntów i nieruchomości, w których zlokalizowane są sklepy Dino. W połączeniu z dobrze funkcjonującym modelem biznesowym, umożliwiło to szybki rozwój sieci Dino na przestrzeni ostatnich lat i dynamiczny wzrost liczby sklepów ze 111 w 2010 roku, do 775 sklepów na koniec grudnia 2017. Średnioterminowym celem strategicznym spółki jest przekroczenie liczby 1200 sklepów nie później niż do końca 2020 r.

Od kwietnia 2017 roku spółka jest notowana na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Dino Polska S.A. jest spółką z dominującym polskim kapitałem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Krasinski 11-01-2018, 16:12:
Czyli Polsko jakim panstwem jest sklep Dino Polska?

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 690) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.