Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Dino w ciągu 3 lat podwoiło liczbę sklepów

Spółka Dino Polska otworzyła w 2018 r. 202 nowe markety wobec 147 rok wcześniej, co oznacza wzrost o 37% rok do roku. Tym samym na koniec grudnia sieć Dino liczyła 977 placówek. W samym czwartym kwartale sieć uruchomiła 82 sklepy.

Dino w ciągu 3 lat podwoiło liczbę sklepów
fot. Shutterstock

Łączna powierzchnia sali sprzedaży w marketach Dino wyniosła na koniec 2018 r. 375,7 tys. metrów kwadratowych i była o 27,3% większa niż rok wcześniej. Zwiększaniu skali działalności spółki sprzyjała dobra sytuacja rynkowa, w tym wzrost konsumpcji.

 - Rok 2018 był kolejnym okresem dynamicznego rozwoju sieci Dino – otworzyliśmy rekordową w historii naszej działalności liczbę nowych sklepów, przekraczając planowany na miniony rok poziom otwarć. W ostatnich trzech latach podwoiliśmy liczbę naszych marketów. Dziś mamy blisko tysiąc sklepów Dino. Było to możliwe dzięki przemyślanej strategii ekspansji i zaufaniu, którym obdarzają nas klienci. Dostrzegamy zmiany preferencji Polaków wynikające z coraz bardziej aktywnego trybu życia i szybko na nie reagujemy umożliwiając naszym klientom codzienne, komfortowe zakupy w dobrych cenach oraz blisko miejsc zamieszkania. Dużo uwagi poświęcamy rozbudowie naszej oferty – każdego dnia urozmaicamy ją o nowe produkty i atrakcyjne promocje – mówi Szymon Piduch, Prezes Zarządu Dino Polska S.A.

Ekspansji sieci marketów Dino towarzyszy rozwój zaplecza logistycznego. W 2018 r. Dino Polska uruchomiła czwarte centrum dystrybucyjne w Rzeszotarach na Dolnym Śląsku, które umożliwi spółce otwieranie kolejnych sklepów.

- Rośniemy szybciej niż rynek i mamy ambitne plany dotyczące dalszego rozwoju. W 2019 r. chcemy kontynuować naszą strategię rozwoju organicznego. W 2018 r. sprzyjało nam dobre otoczenie makroekonomiczne, a w szczególności rosnący popyt konsumpcyjny wspierany przez rosnące zatrudnienie oraz dobre nastroje gospodarstw domowych. W 2019 r. spodziewamy się kontynuacji pozytywnych trendów – dodaje Szymon Piduch, Prezes Zarządu Dino Polska S.A.

Czytaj więcej na dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

handel RSS ALERT    /    handel detaliczny RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    Dino RSS ALERT    /    Szymon Piduch RSS ALERT    /    Dino Polska RSS ALERT    /    wyniki Dino RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.196.208.187
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.