REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dla klientów liczy się czystość i bezpieczeństwo w galeriach handlowych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 19-03-2015, 11:11

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez CBRE, czystość i bezpieczeństwo, obok ceny i wygody, należą do najważniejszych czynników wpływających na zadowolenie klientów z zakupów w galeriach handlowych.

REKLAMA

Handlowe obiekty wielkopowierzchniowe - ze względu na szeroki asortyment produktów i usług - wymagają zróżnicowanego podejścia do zadań czystościowo-porządkowych. W przypadku obszaru spożywczego najważniejsze jest odpowiednie przestrzeganie procedur przy kontakcie z żywnością, by nie zagrozić bezpieczeństwu zdrowotnemu oraz jakości wyrobów - wynika z  badań CBRE.

Szczególny poziom higieny musi zostać zapewniony zwłaszcza w częściach sanitarnych. Galerie handlowe, hipermarkety czy dyskonty, w którym nie zapewniono odpowiedniego poziomu czystości tych pomieszczeń, mogą stać się ogniskiem zakażeń oraz chorób. Najważniejsze pozostaje zapewnienie klientom bezpiecznego korzystania z czystych oraz wolnych od wszelkich zagrożeń zdrowotnych urządzeń sanitarnych.

Z badań przeprowadzonych przez firmę Colliers International na terenie Warszawy wynika, że najlepiej ocenione galerie - Arkadia oraz Galeria Mokotów - posiadają dobrze wyposażone i czyste pokoje dla matek z dziećmi, toalety przystosowane dla dzieci czy automaty z pieluchami.

Utrzymanie wysokiej jakości usług czystościowo-porządkowych ma kluczowy wpływ na prowadzenie działalności handlowo-usługowej. Jeżeli klient wykaże, że mokra podłoga nie była oznaczona stosowną tabliczką, to wówczas ma prawo domagać się rekompensaty za uszczerbek na zdrowiu. Zarządzający galerią handlową czy dyskontem jest zatem narażony na odpowiedzialność karną i finansową. Dlatego zagwarantowanie najwyższej jakości usług oraz ich stała walidacja są podstawowymi zadaniami administratorów galerii handlowych i obiektów wielkopowierzchniowych. Niewłaściwie prowadzony proces utrzymania czystości może wiązać się nie tylko ze stratami wizerunkowymi placówki, ale w dalszej perspektywie również z negatywnymi konsekwencjami finansowymi - informuje CBRE.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 274) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH