Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dla postrzegania marki własnej kluczowa jest jakość

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 20-06-2016, 10:59
Dla postrzegania marki własnej kluczowa jest jakość
fot.PTWP

Polscy konsumenci mają obawy co do jakości produktów marek własnych. Panuje przekonanie o ich gorszej jakości, a tymczasem często normy jakościowe marek własnych są wyższe niż innych produktów tego samego producenta – powiedziała Dorota Kałowska, Partner i Strategy Consultant Cobalt Spark podczas Future Private Labels w Kielcach.

Zauważyła równocześnie, że często produkty marek własnych faktyczne bywają słabsze jakościowo, ale wynika to z faktu, że różni producenci i różni właściciele marek własnych są na różnym etapie ich rozwoju.

Marki własne muszą budować lojalność konsumentów wobec danego detalisty, ale zdaniem eksperta Cobalt Spark, nie będzie to możliwe jeżeli produkty nie będą miały wartości dodanej. Jednym z takich warunków jest spełnianie wysokich norm jakościowych. Świadomi właściciele marek własnych bardzo tego pilnują.

- Posiadanie wartości dodanej, skłania konsumentów do przyjścia do określonego sklepu, po określony produkt, który nie jest dostępny nigdzie indziej. Dlatego tak ważne jest aby marki własne nie odróżniały się jedynie ceną – mówiła Kałowska. Dodała, że dlatego w kreowaniu marek własnych tak istotne jest zrozumienie klienta i jego motywacji. Przyznała także, że cena jest głównym kryterium wyboru jeśli chodzi o produkty marek własnych. - Jednak najtańszy może być tylko jeden, a działanie od promocji do promocji jest wyniszczające. Choć generalnie marki własne muszą być trochę tańsze – przyznała Dorota Kałowska.

Zwróciła uwagę, że polski konsument jest coraz bardziej świadomy i wymagający. Rosną jego oczekiwania wobec firm i produktów. Konsumenci zdają sobie sprawę, jaka mają siłę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 427) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.