Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Do 2020 r. Biedronka będzie miała 19 proc. udziałów w rynku

Zdaniem ekspertów Haitong Bank, plany otwarć Biedronka w IV kw. zostały zakłócone przez opóźnienia otwarć i niezwykle wysoki poziom zamknięć placówek (28 sklepów). Firma zamierza nadrobić opóźnienia z IV kw. zwiększoną liczbą otwarć w I kw. 2017. Analitycy przewidują, że firma w 2017 roku otworzy 117 sklepów i zamknie ok. 20, co pozwoli jej zwiększyć powierzchnię sprzedaży o ok. 4 proc.

Do 2020 r. Biedronka będzie miała 19 proc. udziałów w rynku
fot. Żelazna Studio
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: www.dlahandlu.pl
Data: 25-01-2017, 12:24

W kolejnych 2 latach analitycy spodziewają się przyrostu na poziomie 80 sklepów rocznie, co będzie oznaczało przyrost o 3 proc. rdr. Prawdziwym rywalem Biedronki w Polsce jest Lidl, gdyż Netto (1,3 proc. udziałów rynkowych) i Aldi (0,3 proc. udziałów rynkowych) mają cały czas zbyt małą skalę działania.

Można zakładać, że do 2020 roku sprzedaż LfL Lidla będzie rosła w tym samym tempie co sprzedaż Biedronki, a poziom ekspansji wyniesie ok. 8 proc., co pozwoli, że udział Lidla w rynku wzrośnie o 7,3 proc. w 2020 roku (z 5,8 proc. w 2015 roku).

W tym samym czasie udział Biedronki (2020 rok) wzrośnie z 17,3 proc. w 2015 do 19 proc. 

Więcej na www.dlahandlu.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Aldi RSS ALERT    /    Lidl RSS ALERT    /    Netto RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT    /    Haitong Bank RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Piotrek 2019-09-07 10:49:31
    Wszystko fajnie, Biedronka ma mieć duży fragment "tortu", więc kasy pewnie mają sporo. A jednak swoim pracownikom fundują kontakt z trujacymi bisfenolami, z którymi na codzień mamy nieustanny kontakt. Znajomy pracuje w innej sieci, która bardziej się liczy ze zdrowiem pracowników i klientów, skoro zdecydowali się przejść na jakieś zdrowsze rozwiązania, bez bisfenoli. Nasza sieć najwyraźniej mniej się nami przejmuje. :(

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.175.38
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.