REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Do końca 2013 r. Carrefour zamknie proces rewitalizacji portfolio marek własnych

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 17-05-2013, 15:02
Do końca 2013 r. Carrefour zamknie proces rewitalizacji portfolio marek własnych

Od początku 2012 roku Carrefour prowadzi przegląd swojego portfolio produktów pod marką własną. Proces optymalizacji i odświeżenia półki z towarami private label ma się zakończyć do końca br.

REKLAMA

Projekt rewitalizacji portfolio marek własnych polega na poprawie jakości, smaku i funkcjonalności produktów pod brandem Carrefoura, tak aby poprawić ich pozycjonowanie i postrzeganie przez klientów.

- Produkty poddajemy bardzo kompleksowej i krytycznej ocenie jakościowej. Nasze produkty są oceniane przez polskie rodziny, które otrzymują produkty pod marką Carrefour, a następnie wykorzystują i testują je w domu. Informacje, które otrzymujemy na bazie takiego badania pozwalają nam stworzyć najlepszy możliwy produkt, który odpowiada na potrzeby i oczekiwania naszych konsumentów. Wiemy co powinniśmy zmienić i poprawić, aby produkt był lepszy, np. poprawić jakość, smak, czy też funkcjonalność opakowania - mówi Robert Noceń, dyrektor marketingu i komunikacji, członek zarządu Carrefour Polska.

Proces odświeżania jednego produktu, wraz z testami trwa zwykle 3-4 miesiące. Prace są prowadzone nad grupami, a nie pojedynczymi towarami.

Jak dodał Robert Noceń, produkty pod marką własną nie będą obecne we wszystkich kategoriach. - Jeśli towary marki własnej w jakiejś kategorii wypadają słabo w badaniach i nie mają racji bytu to z nich rezygnujemy. Jednocześnie, jeśli widzimy potencjał w nowych kategoriach, w których dotychczas marki własnej nie było, to nasze produkty mogą się tam pojawić.

Przedstawiciel Carrefoura podkreślił, że operator na pewno będzie chciał utrzymać i wzmocnić portfolio produktów podstawowych, takich jak np. kasze, makarony, mleko.

- Jakość naszych towarów ma być na poziomie liderów w danej kategorii asortymentowej. Chcemy, aby klient kupując towary bazowe mógł przeznaczyć zaoszczędzone pieniądze na zakup innych towarów np. droższego mięsa - wyjaśnia Robert Noceń.

Carrefour według wcześniejszych zapowiedzi rezygnuje z marki Discount, a zostawi jedynie markę opatrzoną logo sieci. Obecnie w portfolio sieci znajduje się ok. 1,5 tys. produktów pod marką własną.

Sieć Carrefour w Polsce liczy obecnie ponad 500 sklepów.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 308) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH