Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Do Polski wchodzą nowe trendy organizacji wielkopowierzchniowych sklepów spożywczych

Handel detaliczny w branży spożywczej rządzi się swoimi prawami i jest podatny na zmieniające się trendy. Do Polski nadchodzi obecnie trzecia generacja organizacji wielkopowierzchniowych sklepów spożywczych, w której rosnące znaczenie i powierzchnię przeznacza się na ekspozycję produktów świeżych, wstępnie przygotowanych do gotowania, ale także specjalne strefy pozwalające klientom konsumować przyrządzane na miejscu produkty – ocenia przedstawiciel firmy Uniscale.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 23-05-2016, 15:07

Świeżość jest teraz w trendzie, a nowe trendy wymagają nowych rozwiązań i nowych produktów, które już pojawiają się na rynku polskim.

- W tzw. klasycznym modelu sklepu wielkopowierzchniowego strefa produktów świeżych takich jak: pieczywo, mięsa, wędliny, sery i warzywa zlokalizowane były najczęściej w tylnej części sklepów i zajmowały od 25-30 proc. powierzchni przeznaczonej na sprzedaż - mówi Winicjusz Wojciechowski, dyrektor sprzedaży firmy Uniscale.

- Dziś ten trend zmienił się w sposób znaczący. Już 2 generacja organizacji tego rodzaju sklepów , którą możemy obserwować w kilku sieciach handlowych w Polsce, przeniosła strefę produktów świeżych na prawą stronę od wejścia, ale także powiększyła jej powierzchnię do ok. 40-50 proc. – dodaje.

- Wdrażana obecnie na świecie, a jeszcze mało znana w Polsce, 3 generacja organizacji sprzedaży w wielkopowierzchniowych sklepach spożywczych idzie o kolejny krok naprzód. Zgodnie z tym trendem „świeżość” zajmuje już 50- 60 proc. powierzchni, a oprócz specjalnie wyeksponowanych stref ze świeżymi i częściowo przygotowanymi do gotowania produktami, swoje miejsce znajduje strefa w której świeże produkty są nie tylko przygotowywane, ale i mogą być przez Klientów w sposób komfortowy konsumowane - mówi również Winicjusz Wojciechowski.

I dodaje, że świeżość stanowczo jest w natarciu i istnieje duże prawdopodobieństwo, że ta tendencja utrzyma się na długo.

Uniscale jest dostawcą dedykowanych rozwiązań dla sieci handlu detalicznego, przemysłu spożywczego i branży HoReCa. Uniscale zaopatruje ich w sprzęt do obróbki mięsa i wędlin marki Inoxxi oraz materiały eksploatacyjne. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

handel detaliczny RSS ALERT    /    sprzedaż RSS ALERT    /    sklepy detaliczne RSS ALERT    /    Uniscale RSS ALERT    /    Winicjusz Wojciechowski RSS ALERT    /    sklepy wielkopowierzchniowe RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • turysta 2016-05-24 11:21:05
    kilka lat temu będąc w Meksyku widziałam duże sklepy z ogromną wyspą art. świeżych, lady ułożone były w kształcie koła, w środku kilka pań w rękawiczkach i maskach na twarzy obsługiwała klientów: wędliny, mięso, nabiał, ryby, bardzo mi się to podobało, ponieważ stojąc przy ladzie widziałam jak czysto jest za ladami, pieczywo zajmowało kilka regałów, obok stały tacki lub koszyki na które klient kładł towar, a pani go później pakowała i oklejała kodem i nikt nie gonił po sklepie jak burza, bo pracowników była wystarczająca ilość

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.91.185.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.