Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Douglas rozwija sieć i stawia na usługi

  • Property News
  • Autor: propertynews.pl
  • Data: 09-01-2014, 22:36
Douglas rozwija sieć i stawia na usługi
Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska

W 2014 roku planujemy otwarcie 5-8 perfumerii. Chcemy zaprosić klientów do naszych nowych sklepów m.in. w Elblągu, Lublinie, Siedlcach czy Olsztynie - mówi w rozmowie z propertynews.pl Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska.

W 2013 roku Douglas otworzył w Polsce osiem perfumerii: w Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Lublinie, Gdyni, Inowrocławiu, Gliwicach i Łomży. Z kolei istniejące placówki sukcesywnie przechodziły proces modernizacji. Sklepy po remodellingu wyróżniają się nową kolorystyką, opierającą się na połaczeniu bieli i antracytu. Kolejne inwestycje przewidziane są na ten rok.

- W 2014 roku planujemy nadal rozwijać się w tempie 5-8 perfumerii na rok. Podpisalismy już umowy najmu m.in. w: Elblągu, Lublinie, Siedlcach czy Olsztynie. Większość naszych nowych placówek aranżujemy w formacie House of Beauty, w opcji standardowej powierzchni (ok. 250 mkw.). W tym formacie stawiamy na połączenie handlu detalicznego z usługami i strefą edukacyjną - zapowiada Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska. - Edukacja to przede wszystkim Szkoły Makijażu, w których odbywają się praktyczne warsztaty dotyczące wizerunku. Strona usługowa to gabinety kosmetyczne, manicure, pedicure, miejsca do wykonywania makijażu - dodaje.

Perfumerie Douglas planują dalszy rozwój usług, takich jak: warsztaty makijażowe, konsultacje pielęgnacyjne, masaż dłoni czy różne odmiany manicure. - Stawiamy na usługi, bo jest to jeden z elementów naszego serwisu, a także ważna wartość dodana dla naszych klientów. M.in. właśnie ta strategia zadecydowała o tym, że w ostatnim badaniu „Postrzeganie ofert sieci detalicznych w 2013" zostaliśmy ocenieni przez konsumentów jako jedna z najlepszych firm handlowych w Polsce i najlepsza w branży perfumerii - mówi Agnieszka Mosurek-Zava.

Strategia rozwoju sieci Douglas opiera się na integrowaniu kanału internetowego ze stacjonarnym. Jak zapowiada Agnieszka Mosurek-Zava, w najbliższych miesiącach integracja obu kanałów bedzie jeszcze intensywniejsza. - W naszych perfumeriach stacjonarnych klienci cenią sobie unikalne doświadczenia zakupowe, kontakt z konsultantem i możliwości testowania produktów. W internecie natomiast - szybkie zakupy z gwarancją oryginalności kosmetyków - podsumowuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • klient 08-05-2014, 20:55:
czy ta pani wogole posiada jakis numer telefonu,bo to co sie wyprawia w salonach douglasa-wzywa o pomste do nieba,to jest wstyd-chyba ze ta pani nosi tylko rozowe okulary i nic nie widzi lub nie chce wysluchac opini klientow,no coz bisnes to bisnes.Bylbym rad odpowiedzi

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH