REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Drogerie Natura w nowej identyfikacji wizualnej

  • Autor: pr
  • Data: 23-09-2015, 19:27
Drogerie Natura w nowej identyfikacji wizualnej
fot. materiały prasowe

Sieć salonów Drogerie Natura wprowadza nową identyfikację wizualną w obiektach oraz materiałach POS. Nowy wystrój wnętrz ma odzwierciedlać zmiany i rozwój Natury w ostatnim roku.

REKLAMA

Odmieniona zostanie m.in. podstawowa paleta barw, którymi oznakowane będą głównie działy sprzedaży. W połączeniu z informacją tekstową będzie miała ona za zadanie ułatwić klientom korzystanie z ofert specjalnych. Kolory te umieszczone zostaną m.in. na bocznych ścianach regałów. Dodatkowo plakaty produktowe oraz edukacyjne, plakaty na witrynie, tabliczki edukacyjne i ramki do promocyjnych koszy zyskają nowy layout. Zmieni się również organizacja przestrzeni oraz aranżacja ścian za kasami.

Zmiany w salonach Drogerii Natury mają podkreślić nowoczesny i przyjazny dla klientów charakter wnętrz. Nowe kolory i banery z informacjami mają ułatwić poruszanie się po sklepie i szybkie dotarcie do poszukiwanych produktów.

W ślad za zmianami wizualnymi, wprowadzone zostaną dodatkowe atrakcje i udogodnienia m.in. Make Up Studio, w którym będą oferowane bezpłatne makijaże i konsultacje dla klientów. W tym celu przeprowadzane są dodatkowe szkolenia personelu, aby rozszerzyć jego kompetencje również w dziedzinie wizażu.

– Od kiedy prawie rok temu należąca do Grupy Pelion spółka CEPD nabyła firmę Polbita, właściciela Drogerii Natura, zintensyfikowane zostały plany rozwoju sieci oraz umocnienia marki Natura na pozycji wicelidera rynku drogeryjnego w Polsce – mówi Wojciech Janiak, prezes spółki.

Nowe sklepy powstają zarówno w centrach handlowych, jak i wolnostojących lokalach. Obecnie jest ich 265, natomiast do końca roku planowane jest otwarcie 10. nowych punktów, m.in. w Łodzi i Warszawie. Spółka prowadzi negocjacje w zakresie wynajmu powierzchni dla lokalizacji sklepów własnych, a także rozwija pakiet wsparcia marketingowego skierowany do inwestorów zainteresowanych opcją współpracy w systemie agencyjnym.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • 21078 24-09-2015, 17:29:
ha, ha, ha - czyli nadal brak pomysłu na ruszenie tego trupa - zaczynają ( i zapewne skończą) na zmianie kolorków, literek, układzie gazetki - powtórzenie "strategii" ostatniego przed zakupem od Aliora zarządu (najgorszego w historii Polbity) - zatem czekamy na kolejny fundusz skuszony tabelkami , wykresami i potencjałem rynku - to gra w czarnego piotrusia.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 308) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH