Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Duże zainteresowanie sprzedażą detalicznej części Emperii. Wybrano już kilkanaście podmiotów

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 01-09-2011, 11:38
Duże zainteresowanie sprzedażą detalicznej części Emperii. Wybrano już kilkanaście podmiotów

Zarząd Emperii Holding SA wybrał kilkanaście podmiotów, które zostały dopuszczone do kolejnego etapu procesu sprzedaży części detalicznej grupy kapitałowej - poinformowała spółka w komunikacie.

Jak dodano, dotychczas zainteresowanie uczestniczeniem w projekcie zgłosiło kilkadziesiąt podmiotów (zarówno branżowych jak i finansowych).

- W związku z dużym zainteresowaniem prowadzonym procesem sprzedaży oraz okresem wakacyjnym, na podstawie rekomendacji doradcy inwestycyjnego oraz wniosków zgłaszanych przez potencjalnych inwestorów, ostateczny termin składania wstępnych ofert nabycia został wyznaczony na dzień 26 września 2011 roku - czytamy w komunikacie Emperii.

Terminy pozostałych etapów procesu nie ulegają zmianie. Zamknięcie transakcji planowane jest na koniec marca 2012 roku. Ze sprzedaży tych spółek Emperia chce uzyskać nie mniej niż 900 mln zł.

- Sprzedaż naszego segmentu detalicznego odbywa się na zasadzie procesu aukcyjnego. Wybierzemy najlepszą ofertę. Gdyby były one rażąco niskie, to nie zdecydujemy się na sprzedaż supermarketów, jednak biorąc pod uwagę liczbę zainteresowanych sądzę, że wyceny będą nawet wyższe od wskazanej przez nas kwoty - mówi Artur Kawa, prezes zarządu Emperia Holding SA.

Równolegle do procesu aukcyjnego Emperia dynamicznie rozwija segment detaliczny. Celem tych działań jest zwiększenie jego wartości lub, w wypadku nie uzyskania satysfakcjonującej oferty, wzmocnienie pozycji rynkowej. Spółka nieustannie poszukuje lokalizacji dla nowych placówek i prowadzi rozmowy z sieciami zainteresowanymi dołączeniem do Grupy.

Zarząd Emperii zatwierdził właśnie memorandum informacyjne, które jest dokumentem prezentującym sprzedawaną część grupy. Od dnia dzisiejszego będzie udostępniany potencjalnym inwestorom.

Transakcja dotyczy sieci sklepów: Stokrotka, Delima, Społem Tychy i Maro Markety, które posiadają łącznie 233 placówki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (7)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • mówiący prawdę 22-09-2011, 16:32:
ktośtam ,pokory człowieku bo możesz popaśc w biedę i śmiac się z Ciebie okrutnie będą - łajzo.
  • ktośtam 22-09-2011, 15:16:
Widzę że prawie wszyscy z mełgiewskiej tu się rozpisują . . .
Pisać CV :D i nie knurzyć na M...
  • von Nogaj 02-09-2011, 14:34:
błądzisz jarząbek idź pośpiewaj do szafy.....

Zobacz wszystkie komentarze (7)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 346) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH