Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dynamicznie wzrasta marketing zapachowy w sklepach

  • Autor: PAP
  • Data: 31-05-2011, 11:06

W Polsce ok. 2 tysiące sklepów korzysta z marketingu zapachowego, wykorzystując najczęściej zapachy na bazie kwiatu herbaty. Jest to jeden z nowszych trendów w reklamie - podaje PAP.

Aromamarketing polega na wywieraniu wpływu na zachowanie klienta w miejscu sprzedaży za pomocą indywidualnie dobranych kompozycji zapachowych. Celem aromamarketingu jest m.in. to, by ludzie lepiej czuli się w sklepie i zostali w nim na dłużej. Ten typ marketingu wzrasta o tysiące procent - podaje PAP.

Z aromamarketingu korzystają m.in. galerie handlowe, hotele, kasyna, sieci sklepów obuwniczych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 969) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH