REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dyrekcja Handlowa Intermarché w Polsce ma nowego prezesa

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 13-05-2010, 11:34
Dyrekcja Handlowa Intermarché w Polsce ma nowego prezesa

Janusz Jasiński objął stanowisko prezesa Dyrekcji Handlowej Intermarché w Polsce. Zastąpił na tym stanowisku Krzysztofa Waligórskiego, który pełnił tą funkcję od 2005 r.

REKLAMA

Janusz Jasiński dołączył do Grupy Muszkieterów w 1997 r., jako właściciel pierwszego sklepu Intermarché w Polsce. Pierwszy supermarket sieci powstał w Zielonej Górze, skąd pochodzi nowy prezes. Obecnie w rodzinnym mieście zarządza trzema sklepami pod znakiem Muszkieterów.

W ramach obowiązków na rzecz Grupy Janusz Jasiński od 1997 odpowiadał za strukturę zakupów i logistykę, marketing, rozwój sieci i zarządzanie nieruchomościami Grupy. Jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej oraz Politechniki Zielonogórskiej.

Pełni także funkcję przewodniczącego Organizacji Pracodawców Ziemi Lubuskiej. Pod koniec kwietnia br. wszedł w skład Zarządu Głównego Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan.

Nowa funkcja w ramach pracy na rzecz grupy jest ukoronowaniem 13 letnich doświadczeń pracy w różnych dziedzinach nowoczesnej dystrybucji handlowej, tak w warunkach ogólnopolskich, jak we własnych przedsiębiorstwach na bardzo konkurencyjnym rynku Zielonej Góry. Cele jakie stoją przed nowym prezesem Intermarché to w kolejności działań: zmiana wizerunku rynkowego z sieci pasywnej na dynamiczną, rewitalizacja sklepów pod nowym konceptem i logo, dywersyfikacja konceptów sklepów pod kątem wielkości i rodzaju lokalizacji, usprawnienie logistyki, radykalne przyspieszenie rozwoju, zapewnienie rentowności dzięki Produktom Naszej Marki

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem ponad 170 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród" Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów licząca obecnie 146 supermarketów Intermarché oraz 70 sklepów. W 2009 r. jej obroty przekroczyły 3,27 mld zł. Rozwojem obu sieci kieruje spółka ITM Polska.

KOMENTARZE: (10)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Stanek 16-05-2016, 11:51:
Dlaczego dyrekcja sklepu intrmarche w Dąbrowie Górniczej Gołonug nie dba o klijentów inwalidów tzn. Znaki dla osób niepełnosprawnych są prawie niewidoczne i stają auta na nich nie uprawnione 3-krotnie zwracałem się juź do pani kierowniczki aby zgłosiła odnowienie znaków 2-miejsca są blisko sklepu i śłabo widoczne znaki poziome a reszta na końcu parkingu to jakaś paranoja proszę pana Janusza Jasińskiego o interwencję w tejźe sprawie nadmieniam posiadam legitymację osoby niepełnosprawnej do auta
  • zorandus 17-08-2015, 13:38:
W Białej Podlaskiej przy ul.(....35)tez został zmieniony dowodzący ,a ja chętnie porozmawiałbym z nowym głównym Panem Januszem Jasińskim bezpośrednio .Myślę iż wiele miałbym do powiedzenia odnośnie samego obiektu handlowego jak tez mogę udzielić innych informacji które będą bardzo przydatne .Z poważeniem Zoran telefon podaje tu licząc na rozmowę głównego Pana Prezesa Janusza Jasińskiego 608 369 520 email do mnie zorandus@o2.pl
  • w-szu 11-10-2014, 11:05:
W dniu dzisiejszym tj.11.10.2014r.w waszym sieciowym sklepie w Pile woj.wielkopolskie dokonałem zakupu w stoisku cukierniczym,obsługa sprawna i miła,ale nie mają odpowiedniej torby/papierowej -plastikowej itp.żeby włożyć zapakowane kartoniki ze słodyczami/kartoniki bez uchwytu.Oplata w kasie i tu zaczął się problem-na moja uwagę dlaczego nie ma odpowiednich toreb pani w kasie w sposób niegrzeczny odpowiedziała,ą w żadnym cukierniczym sklepie nie dają czy sprzedają zakupiony towar.Powiedziałem,ze się myli i że torby powinny być do dyspozycji klienta.Na moja uwagę żeby nie dyskutowała i nie usprawiedliwiała tej nieudolnej handlowej sytuacji, odpowiedziała,że może chyba wypowiedzieć swą opinię.Odpowiedziałem,że jest od kasowanie a nie od dyskutowania tym bardziej,że nie ma racji.Jako klient uważam zarówno to niestosowne zachowanie obsługującej mnie kasjerki/dla informacji-pani w średnim wieku -korpulentna- jak i brak w/w toreb proszę żeby kierownictwo waszych sklepów wprowadziło możliwość zakupu odpowiednich toreb do przeniesienia zakupionego towaru.Drobna rzecz a istotna.Parsonel należy pouczyć jak należy obsługiwać prawidłowo klienta.Dziękuję za zrozumienie.

Zobacz wszystkie komentarze (10)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 272) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH