Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Dyrektor Aldi: Do końca lipca planujemy zmodernizować wszystkie sklepy

Głównym założeniem nowej koncepcji wizualnej jest przeobrażenie wnętrz naszych sklepów z minimalistycznych, można rzec surowych, na przyjazne, kolorowe i dające odczucie komfortu. Świeżość to drugie imię nowego konceptu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Oktawian Torchała, dyrektor generalny ALDI w Polsce.

Dyrektor Aldi: Do końca lipca planujemy zmodernizować wszystkie sklepy
Oktawian Torchała, dyrektor generalny ALDI w Polsce. Fot. materiały prasowe

- Wdrażamy nowy format zgodnie z harmonogramem, już ponad 100 sklepów jest nim objętych. Do końca lipca wszystkie sklepy zostaną przebudowane - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Oktawian Torchała, dyrektor generalny ALDI w Polsce.

- Wyeksponowaliśmy ofertę świeżą, klienci są witani zapachem świeżo wypiekanego kilka razy dziennie pieczywa, a warzywa i owoce znajdują się w centrum sklepu w obrębie dedykowanej wyspy oraz chłodni - opowiada.

Dodaje, że jednym z filarów nowej koncepcji jest poprawa nawigacji klienta w sklepie, a więc przyjęcie rozwiązań sprzyjających szybszemu i bardziej intuicyjnemu odnajdywaniu potrzebnych artykułów. Służy temu układ asortymentu, wprowadzona kolorystyka z dedykowanym systemem oznaczeń i ciekawostek produktowych.

- Wnętrza stały się bardziej nowoczesne, jasne i przestronne, co przekłada się na przyjazną atmosferę zakupów. A to za sprawą motywu jasnego drewna, systemu doświetlenia poszczególnych elementów oraz dbałości o detale - mówi dyrektor ALDI.

Tłumaczy, że markety zyskały więcej światła dziennego dzięki nowym witrynom sklepowym, a oświetlenie w sklepie zastąpiono ekologicznym rozwiązaniem LED-owym. - Kierując się wygodą klientów, zachowaliśmy szerokie alejki między regałami - mówi.

- Przygotowaliśmy również liczne udogodnienia, jak np. krajalnicę do chleba, koszyki zakupowe, a także mini-wózki zakupowe dla najmłodszych. Większość lokalizacji zostało wyróżnionych w obszarze kasowym dedykowanym motywem regionalnym - opowiada.

- W wybranych lokalizacjach powiększamy salę sprzedaży, choć zdarzają się opinie o większej przestronności sklepów, w których nie była ona zwiększana. Przypisujemy to optymalnemu układowi asortymentu - mówi Oktawian Torchała.

Więcej o sieci Aldi: Dyrektor Aldi: Skupiamy się na umacnianiu świadomości marki

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Oktawian Torchała RSS ALERT    /    Aldi RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (11)

  • Mirek 2018-07-09 11:51:35
    Powodzenia życzę.
  • Czytelnik 2018-07-09 13:12:03
    świetna propaganda
  • Sąsiad 2018-07-09 17:37:23
    Panie Oktawianie dlaczego przeganiacie swoich klientów z parkingu sklepowego. Mieszkam w Sosnowcu przy sklepie Audi, który ma potężny parking i korzystaliśmy z tego parkingu jak brakowało miejsca na osiedlowym parkingu .Od kliku miesięcy po remont linku sklepu wprowadzono zakaz parkowania powyżej 40 min, mimo że parking zajęty jest przez bieżących klientów w 20%.Pisałem do centrali Aldi prośbę o zgodę na parkowanie , bo przecież też jesteśmy klientami waszego sklepu ale nikt nie raczył nawet odpowiedzieć. Więc razem z sąsiadami postanowiliśmy robić zakupy w pobliskim Społem.
  • Viktor 2018-07-09 17:40:17
    Wszystko ładnie, a sklepach kolejki po 10 osób do kasy a jak się zwróci uwagę to obraza i fochy.
  • POLAK 2018-07-10 13:56:58
    szerokim łukiem omijam ten niemiecki sklep.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.221.75.115
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.