Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Dyrektor AmRestu: Media społecznościowe mają ogromną siłę, ale nie ograniczą wydatków na reklamę

- Myślę, że działania w internecie nie ograniczą znacznie wydatków finansowych, natomiast coraz większą uwagę zwracamy na promocję poprzez media społecznościowe i w tym celu zatrudniamy ludzi, którzy specjalizują się tylko w tego typu działaniach - mówi z rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, Wojciech Mroczyński, członek zarządu i dyrektor zarządzający AmRest.

Dyrektor AmRestu: Media społecznościowe mają ogromną siłę, ale nie ograniczą wydatków na reklamę

Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
Data: 09-02-2011, 13:01

Wg TNS OBOP AmRest wydał w 2010 r. na reklamę w TV 58,5 mln zł. - Telewizja, radio czy billboardy to jednak wciąż najbardziej „pewny" i szybki sposób komunikacji z klientem i pewnie przez najbliższe lata się to nie zmieni. Natomiast siła rażenia mediów społecznościowych jest niesamowita - zarówno jeżeli chodzi o budowanie komunikacji marki oraz dialog z klientami jak i odbieranie informacji zwrotnych - tłumaczy nasz rozmówca.

Wojciech Mroczyński zauważa też ogromną siłę w promowaniu niektórych produktów/zjawisk poprzez media społecznościowe, co może mieć czasem olbrzymi wpływ na powodzenie biznesu.

- Jeśli już jesteśmy w sferze nowych technologii to chciałabym nawiązać do siły tabletów czy innego rodzaju gadżetów, które mogą mieć zastosowanie w branży gastronomicznej. W amerykańskich restauracjach możliwe jest już wykorzystanie tabletu jako karty menu. Klient „wirtualnie" może sterować obsługą, dokonywać wyboru potraw i poczytać ciekawostki na temat ich przygotowania. Ma to duże znaczenie, ponieważ można sobie urozmaicić czekanie na podanie dania. Możliwości technologiczne dla gastronomii są obecnie absolutnie nieograniczone - mówi dyrektor zarządzający AmRest.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Wojciech Mroczyński RSS ALERT    /    AmRest RSS ALERT    /    TNS OBOP RSS ALERT    /    restauracje RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.76.193
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.