Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Biedronki: Będzie trudno o duże przejęcia

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 06-03-2011, 18:25
Dyrektor Biedronki: Będzie trudno o duże przejęcia
Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci Biedronka

- Jesteśmy otwarci na wszystkie ewentualne okazje akwizycyjne. Jednak ze względu na skalę działania trudno będzie nam przejmować bardzo dużych graczy - mówi Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci Biedronka.

Jak zapewnia przedstawiciel Biedronki, władze sieci mają wiedzę o wszystkich możliwościach akwizycyjnych, które są aktualnie na rynku i wszystkie są przez operatora dokładnie analizowane. - Patrząc na rynek łatwo określić, co jest do wstawienia w nasz model biznesowy. Na rynku są firmy, które mogą być naszym targetem - wyjaśnia Tomasz Suchański.

I dodaje: - Po przejęciu sieci Plus widzimy, że Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów bardzo mocno kontroluje, to co dzieje się na rynku. Po naszych doświadczeniach z UOKiK dokładnie jednak wiemy jak analizować potencjalne transakcje, aby wiedzieć jaki będzie efekt końcowy i decyzja Urzędu.

Należąca do portugalskiego Jeronimo Martins sieć dyskontów Biedronka ma w Polsce ponad 1,65 tys. sklepów. We wrześniu 2008 r. operator otrzymał od UOKiK zgodę na sfinalizowanie przejęcia od koncernu Tengelmann sieci 210 placówek handlowych Plus.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Irena Żywicka 30-07-2014, 17:05:
Dziękuję za przesłaną wiadomość z której jednoznacznie wynika, że podjęte przez Was działania nie w pełni mnie satysfakcjonują jako klienta i osoby pokrzywdzonej. Działania te odczułam osobiście w dniu dzisiejszym ok godz 10:30. Wraz z kilkoma klientami stałam przy kasie ( obok alkoholi) i nagle wjeżdża z wózkiem czyszczącym Pani Ania domagająca się zwolnienia drogi klienta słowami: " nie widzi pani , że jadę, a potem będzie pisać...." Dalszych słów nie słyszałam bo były
stłumione przez turkot tego urządzenia. Zwróciłam się do klientki o potwierdzenie tych słów i usłyszałam " coś burczała pod nosem" . Zwróciłam uwagę do kasjera - pani która mnie obsługiwała i uzyskałam odpowiedź, że sama w tym czasie nie wykonywała tej pracy tylko z polecenia kierowniczki". Ten stresogenny incydent spowodował, że nie poprałam od kasjera paragonu ze stołu jako dowodu zakupu. Incydent ten i poprzednie nie powinny mieć miejsca.

W otrzymanej korespondencji z wielką uwagą przeczytałam Wasze powtarzające się slogany grzecznościowe i DEKLARACJE odnoszące się do poprawy obsługi klienta w tym sklepie. Stosowanie kar i nagród ma wymierne skutki oddziaływujące na pracownika, ale system szkoleń poprawiających jakość sprzedaży i obsługi klienta oraz stosowanie i wykonywanie prac porządkowych na terenie sali sprzedażowej w godzinach otwarcia wymaga natychmiastowego szkolenia o którym Was wcześniej
informowałam. Wskazałam na problem zatrudnienia pracowników z różnych zawodów którym organizacja i technika obsługi klienta jest zupełnie obca, a na pewno brak tych umiejętności u kierownictwa jest już precedensem. Wyjaśniam, że poruszane problemy zawarte są w programach nauczania i standardach egzaminacyjnych dla zawodu "sprzedawca" i "technik handlowiec" i innych . I w tym procesie nauki nie wszyscy mogą wykonywać pracę sprzedawcy, pracę w kontakcie z klientem. Już wcześniej wskazałam na
brak dorobku wynikającego z jej osobistego charakteru , osobowości , predyspozycji ,braku wiedzy
i umiejętności P.Ani, która nie powinna brać udziału w obsłudze klienta i w organizowaniu prac porządkowych, gdy drogi klienta na sali sprzedażowej są zajęte, choć nawet przez 1 klienta z wykorzystanie dużego, głośnego sprzętu .
Potwierdzam, że nie czytacie moich pism . W treści tych pism są zawarte moje sugestie takie jak:
1. poprawa kultury sprzedaży i sprzedawcy oraz utrzymanie higieny w świetle najnowszych przepisów oraz
regulacja stosunków na linii sprzedawca - klient
2. nie otrzymałam na mój wskazany adres Waszego pisma z podpisami osób odpowiedzialnych za kierowanie do
mnie tych pism. Dla mnie te pisma mają charakter sloganowy i są anonimowe. Ja przedstawiłam się jako
konkretna osoba z imienia i nazwiska a koresponduję z pomieszczeniem zwanym BIURO ONSŁUGI KLIENTA ( gdzie, odpowiedzialna osoba do korespondencji- brak) .
3. Nie wskazaliście w piśmie żadnej formy zadośćuczynienia mnie i mojego gościa. Samo powtarzają się ubolewanie
w pismach komputerowych nie jest informacją dla klientów biorących udział w tym głośnym incydencie.
W związku z przytoczonymi moimi kolejnymi i bieżącymi informacjami, informuję, że jeżeli nie otrzymam satysfakcjonującej odpowiedzi to sama przystąpię do nagłośnienia w/w incydentów w mediach o różnym zasięgu , wskażę stosowaną marketingową formę zadośćuczynienia klienta poprzez karanie pracowników .
Z poważaniem:
Irena Żywicka
83-110 Tczew
Ul. Wł. Jagiełły 2c/ 11

  • mieszkanka Wielgowa 18-12-2011, 19:14:
Mamy nareszcie Biedronkę w Szczecinie Wielgowie. Prosimy o male kosze dla osób starszych. To dla nas wielki problem. Zniechęca do zakupów osoby starsze, którym ciężko pchać duży wózek. Czasami zakupy to tylko chleb i bulki. Proszę przekazać tę informację Dyrektorowi sieci. Wiemy, że byly male kosze ale nie wiedzieć czemu wywieziono je ze sklepu. Pozdrawiam!
  • PRAWOBRZEZE -BUKOWE 07-05-2011, 10:35:
Witam jesteśmy że Szczecina -prawobrzeze .Sklep Biedronka mieści się przy ulicy Pomaranczowej chcielibysmy zapytac dlaczego w tak dużej sieci nie ma wag z widocznymi cenami towaru każdy by wolał sobie zważyc towar sam z cenną .pewnie zapytacie dlaczego natomiast nie będziemy pilnowacf przy kasach czy zostały pomidory policzone np za paprykę proszę zwiąsc to bardzo pod uwagę ponieważ pomyłek jest bardzo ze strony BIEDRONKI bardzo dużo mamy nadzieję że w krótce pojawią się te wagi z góry dziękujemy mieszkancy BUKOWEGO..

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 458) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH