Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Biedronki nt. wprowadzenia programu lojalnościowego

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 25-03-2011, 18:49

Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci Biedronka stwierdził, że firma nie planuje wprowadzenia do sklepów programu lojalnościowego dla klientów sieci.

- Nie planujemy angażować się w tego typu projekty. Skupiamy się na budowaniu lojalności klientów poprzez bliskość sklepów, atrakcyjne ceny i jakość obsługi - powiedział Tomasz Suchański w czasie spotkania Retail Summit 2011.

Jednocześnie zaznaczył, że nie wyklucza w przyszłości wprowadzenia takiego rozwiązania, o ile oczywiście będzie miało ono odpowiednie uzasadnione.

Przypomnijmy, że według danych sieci, każdego dnia 1650 placówek Biedronki w Polsce odwiedza ok. 2,5 mln klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 715) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH