Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Biedronki o pierwszych efektach zmian w sklepach: Idziemy w dobrym kierunku

  • Autor: newseria.pl
  • Data: 23-05-2012, 10:32
Dyrektor Biedronki o pierwszych efektach zmian w sklepach: Idziemy w dobrym kierunku
fot. newseria.pl

Zmiany w sklepach i sposobie komunikacji z klientami wyszły Biedronce na dobre. - Niewątpliwie odzwierciedla się to w bardzo dobrych wynikach firmy za I kwartał, a następne miesiące też są bardzo optymistyczne. To nam daje pewność, że idziemy w dobrym kierunku, a feedback, który mamy od klientów, też jest bardzo dobry - zapewnia Adam Manikowski, dyrektor marketingu sieci Biedronka.

Jak podkreśla Adam Manikowski, prowadzona od stycznia kampania to jedno z największych przedsięwzięć na rynku, które składa się nie tylko z kompleksowej zmiany wizerunku sklepów, ale także nowej formy komunikacji z klientami.

Metamorfozę przeszła już ponad połowa sklepów Biedronki funkcjonujących w Polsce.

- Codziennie je zmieniamy. Mamy już ponad 700 sklepów w nowym standardzie, który skupia się na komunikacji świeżości i który jest dużo wygodniejszy dla naszych klientów. Dajemy im gratis nowe doświadczenie zakupowe związane z tym, że w naszych sklepach kupuje się dużo wygodniej, łatwiej i przyjemniej - mówi Adam Manikowski.

Nowy wygląd sklepów obejmuje nie tylko zmienione logo, ale również wystrój i ergonomię placówek. Zmienił się m.in. układ produktów tak, by lepiej wyeksponować artykuły świeże: nabiał, warzywa, owoce i pieczywo. Do oferty coraz częściej dodawane są produkty z górnej półki, dla bardziej wymagających klientów.

- Decyzja o zmianach była więcej niż słuszna. Także jesteśmy przekonani, że jest to bardzo dobry kierunek, co potwierdzają nasi klienci, a to jest najważniejsze - podkreśla dyrektor marketingu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (6)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Damian 20-07-2012, 14:30:
Co Wy z tym PASZTETEM BIAŁOSTOCKIM Z DROBIU ?
Czyżby Białystok nie miał go gdzie i komu sprzedawać ?
Próbowałem nie widzę różnicy wręcz odwrotnie.
  • ra 20-07-2012, 11:16:
Tak! idziecie dokładnie w kierunku czarnego otworu, do którego słońce nie dociera - i wkrótce tam dojdziecie z tą waszą "wysoką jakoscią"
  • nel 20-07-2012, 08:35:
Witam , zróbcie coś proszę z tymi namolnymi żebrzącymi pijakami pod Biedronką Sosnowiec Orla.
Tragedia- ani dojść do sklepu ani też porządnie zapakować czy odjechać. Nie dość że namolni to jeszcze potworny fetor.
Wszystkie datki nawet produkty wymieniane są na alkohol . A jaki wizerunek sklepu. Chętnie kupuję u Was i moje koleżanki też ale jak tak będzie dalej ......

Zobacz wszystkie komentarze (6)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 467) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH