Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Biedronki: Uruchomimy dwie ważne inwestycje w jednym dniu

  • Autor: newseria.pl
  • Data: 13-09-2012, 21:21
 Dyrektor Biedronki: Uruchomimy dwie ważne inwestycje w jednym dniu
fot. Newseria.pl

Celem nadrzędnym zarządu Biedronki jest dalsze zwiększanie udziału w rynku. Służyć temu mają, m.in. wprowadzane od ubiegłego roku zmiany w organizacji powierzchni handlowej sklepów. Wydaje się, że reorganizacja trafiła w gusta klientów, co daje się zauważyć, obserwując wyniki sprzedaży, które z miesiąca na miesiąc są coraz wyższe.

- Za pierwsze półrocze sprzedaż wzrosła łącznie o 18 proc. Rośniemy też, jeżeli chodzi o udział w rynku - mówi Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci Biedronka. Po zmianie układu sklepu sprzedaż rośnie szybciej niż na sklepach, które takiej zmiany jeszcze nie miały.

Dlatego zmiany w organizacji sklepów do końca września obejmą całą sieć. Jednocześnie w mediach prowadzona jest szeroka akcja promocyjno-reklamowa. - Kampania ta jedynie potwierdziła nasze miejsce na rynku i wzmocniła naszą pozycję - podkreśla dyrektor generalny sieci.



Pozycję, która wyraża się, m.in. poprzez liczbę sklepów, wchodzących w skład sieci. Dziś jest ich ponad 1980.

- Otwarcie dwutysięcznego sklepu, które będzie na początku października w Łodzi, wpisuje się w naszą strategię - zaznacza Suchański. - To jest dla nas ogromny krok naprzód i bardzo ważny element w całej naszej historii.

Tym bardziej, że tego samego dnia, w Sieradzu, otwarte zostanie nowoczesne Centrum Dystrybucyjne. Obiekt będzie obsługiwał ponad 150 sklepów w centralnej Polsce. Zatrudnienie znajdzie tam około 300 nowych pracowników.

- Na pewno będzie to pierwszy raz w naszej historii, kiedy w tym samym dniu otworzymy sklep i to tak ważny sklep, bo dwutysięczny, razem z Centrum Dystrybucyjnym - zauważa Tomasz Suchański.

W I półroczu Biedronka otworzyła 76 nowych sklepów. Teraz - jak deklaruje dyrektor - stara się otwierać jeden sklep dziennie, co pozwoli zrealizować założony na ten rok cel.

- Co roku otwieramy większą ilość Biedronek. W zeszłym roku było ich 239, w tym roku będzie ponad 250 - podkreśla dyrektor sieci.

Ambitne plany, opracowane ponad dwa lata temu, zakładają rozrost sieci do ponad trzech tysięcy sklepów w 2015 roku. Jak zapewnia Tomasz Suchański, ten cel nie jest zagrożony.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (13)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Cap 17-10-2012, 08:13:
pss,gs łączcie sie...hm,
szukajcie kapitału,centralne zakupy itd.;)
  • Kemor 26-09-2012, 15:32:
Biedronka jest gorsza od stonki - czas zacząć ja zwalczac bo będzie za pózno , ... tylko jak to zrobić ?
  • morfeusz 26-09-2012, 08:51:
jak już wszyscy zostaną wykończeni przez JMD i nie pozostanie kamień na kamieniu ze spólek detalicznych polskich , wóczas do akcji wejdzie UOKiK i we wszystkich mediach p.prezes UOKiKu ogłosi,że w ramach walki z monopolem nie wyraża zgody na otwarcie kolejnego sklepu w Serokomli lub Orłowie Murowany m !!!

Zobacz wszystkie komentarze (13)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 508) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.