Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Dyrektor Carrefour: Chcemy współpracować z sieciami sklepów

- W 2010 r. otworzyliśmy 50 sklepów z logo Carrefour Express, z nowym konceptem i nową ofertą handlową. Wyniki są bardzo zachęcające, a nasi partnerzy są zadowoleni ze współpracy z Carrefour - mówi Maria Cieślikowska, dyrektor ds. PR i Komunikacji Zewnętrznej Carrefour Polska.

Dyrektor Carrefour: Chcemy współpracować z sieciami sklepów
Maria Cieślikowska, dyrektor ds. PR i Komunikacji Zewnętrznej Carrefour Polska

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 07-02-2011, 20:15

To dlatego pod koniec 2010 r. roku francuski operator podjął decyzję o zwiększeniu tempa rozwoju formatu sklepów franczyzowych. - W 2011 r. chcemy otworzyć 200 sklepów franczyzowych, w tym celu przeprowadziliśmy rekrutację i wyszkoliliśmy odpowiednią liczbę nowych pracowników. Przystosowaliśmy także nasze systemy i logistykę do otwarcia tak znacznej liczby sklepów. W tej chwili jesteśmy przygotowani na realizację tych zapowiedzi - zarówno pod kątem operacyjnym, procesowym jak i logistycznym - wyjaśnia Maria Cieślikowska.

Jak dodaje przedstawicielka francuskiej sieci, oferta franczyzowa Carrefoura obejmuje wszystkie profile przedsiębiorców. - Nasza propozycje adresowane są zarówno do sieci kilkudziesięciu sklepów, które szukają dobrego dostawcy oraz perspektyw rozwoju, jak i osoby pragnące rozpocząć swoją działalność. Zauważamy znaczny wzrost zainteresowania wśród partnerów. Tak więc, nadchodzące tygodnie i miesiące będą dla nas bardzo intensywne.

Dyrektor sieci Carrefour nie chce deklarować ile sklepów franczyzowych operator otworzy w I półroczu br. - Obecnie analizujemy szereg zapytań ofertowych i przygotowujemy liczne otwarcia, trudno nam jednak oszacować dokładnie, ile nowych sklepów uruchomimy do końca pierwszego półrocza - wyjaśnia Maria Cieślikowska.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Maria Cieślikowska RSS ALERT    /    Carrefour RSS ALERT    /    Carrefour Express RSS ALERT    /    franczyza RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • beta 2011-02-07 20:46:10
    Jeszcze za małe marże nakładacie na towary poprzez wspłpracę i otwieranie nowych ,chcecie powiększyć zyski .Szkoda ,że mamy takich nieudaczników w rządzie za te marże powinni dobrze wam dać w d..ę.A przede wszystkim ograniczyć możliwość narzucania marż do ograniczonego pułapu procentowego.Po jego przekroczeniu dopakować taki podatek aby raz na zawsze odechciało się wam wyzysku konsumentów i producentów. To powinny zrobić wszyscy w tym państwa G-20 ,które nie potrafią rozwiązać problemu nadmiernego wzrostu cen i wyeliminować pośredników.
  • Kazik 2011-02-07 22:12:28
    Kerfór i wszystko jasne....najpierw niech ogarną swoje sklepiki i np. niech je dotowaruja zwłaszcza z tzw. gazetkowych artykułów a potem ....mogą pomóc Tesco bo bidulek Rysio wogóle nie ogarnia swego królestwa....
  • monika 2011-02-23 10:59:26
    najpierw zajmijcie sie carforem starogard gdanski dyrektorem bo on naklania pracownice do sexu mysli ze mu wolno
  • kinga 2011-03-26 02:18:41
    starogard gdanski ma super dyr w carfour tam nie trzeba miec szkoly na stanowisko wystarczy mu dobrze i mozna odrazu byc np kierowniczka

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.205.176.100
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.