Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Dyrektor Carrefoura: Nowe technologie diametralnie zmieniają handel

Nowe technologie diametralnie zmieniają handel, jednak u podstaw tej zmiany stoją ewoluujące oczekiwania, potrzeby i styl życia współczesnego klienta. W procesie zakupowym coraz ważniejsze miejsce odgrywa wygoda, szybkość i możliwość wyboru przez klienta najbardziej dogodnego kanału sprzedaży – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Katarzyna Orlińska, Dyrektor ds. Digitalizacji Carrefour Polska.

Dyrektor Carrefoura: Nowe technologie diametralnie zmieniają handel
Katarzyna Orlińska, Dyrektor ds. Digitalizacji w Carrefour Polska. Fot. materiały prasowe Carrefour.

– To właśnie nowe technologie pozwalają sieciom handlowym nie tylko obserwować trendy i zachowania konsumenckie, ale przede wszystkim szybko na nie reagować i odpowiadać. Nowe technologie dają sieciom narzędzia, dzięki którym usprawniają swoją pracę i oferują usługi podnoszące komfort robienia zakupów, pozostawiając klientom swobodny wybór, w jaki sposób przejdą przez proces zakupowy. Jednocześnie dzięki nowym technologiom sieci towarzyszą klientom na każdym etapie procesu zakupowego – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Katarzyna Orlińska, Dyrektor ds. Digitalizacji Carrefour Polska.

Tłumaczy, że Carrefour od dłuższego już czasu wdraża strategię omnikanałowosci łącząc ofertę sklepów stacjonarnych w różnych formatach z e-commerce i m-commerce. – Wielokanałowość sprzedaży, wdrażanie usług łączących online z offline, skracanie czasu dokonywania zakupów i dopasowywanie oferty do potrzeb konsumentów to wyzwanie, ale również konieczność, bo klienci nie ograniczają się już wyłączne do zakupów stacjonarnych lub internetowych, ale podróżują pomiędzy dostępnymi kanałami sprzedaży wybierając te najbardziej dogodne dla siebie w danym miejscu i czasie – mówi przedstawicielka sieci.

Dodaje, że sieć nie obawia się wprowadzania nowych rozwiązań technologicznych i pionierskich pomysłów. – Wdrażamy je w Carrefour w oparciu o podejście Agile. Już na wstępnym etapie prototypu, wprowadzamy go do naszych sklepów i oddajemy go do testów naszym klientom. Następnie wysłuchujemy ich opinii, doskonalimy i dopasowujemy dane rozwiązanie do ich uwag i oczekiwań. Dzięki temu zyskujemy nowe, świetne rozwiązania, które odpowiadają na bieżące potrzeby naszych klientów – podkreśla. 

– Nowe technologie są nieodzownym elementem strategii Carrefour, ponieważ ambicją naszej sieci jest zapewnianie klientom jak najlepszych doświadczeń zakupowych. Dzięki nowym technologiom usprawniamy i wzbogacamy wszystkie kanały sprzedaży oferując w nich szerokie portfolio usług, przez co dajemy klientom wybór i swobodę przejścia przez proces zakupowy w najbardziej dopasowany do ich potrzeb sposób – mówi Katarzyna Orlińska.

więcej informacji:

Katarzyna Orlińska RSS ALERT    /    Carrefour RSS ALERT    /    nowe technologie RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Mr. Max 2019-01-24 23:52:41
    Sieć sklepów Carefour jest jednym z nielicznych graczy na rnku, który w poważny i analityczny sposób rozważa wdrożenie e-commerce. Dobrze analizuje potrzeby klientów. Gdzie się pojawią mają dużo klientelę. Zjadłem zęby na zastosowaniu rozwiązań digitalizacji i wdrożenia ich w życie i widzę prawidłowy trend w ich podejściu do tego zagadnienia. Trzeba to jeszcze odpowiednio rozpropagować, i tu widać, że idzie im to powoli. Wdrażanie takich procesów jest czasochłonne, więc z ciekawością będę ich obserwował. Powodzenia.
    • anea 2019-01-30 09:03:43
      10/10 Scrum lun inne metody bez odpowiedniego zespolu i infrastruktury, ktora moze obsluzyc miliony uzytkownikow w ciagu krotkiego czasu gwarantujac plynny i bezbledny przekaz danych miedzy wszystkimi systemami, nie ma znaczenia...miedzy poznaniem upodoban klienta a wdrozeniem rozwiazan na skale globalna jest dosc duzo wyzwan. Zycze rowniez szczerze powodzenia.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.23.234.7
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.