Dyrektor Eurocash: Chcemy otwierać ok. 100 sklepów Delikatesy Centrum i 8-10 hurtowni C&C rocznie
Spółka Eurocash nie zmienia swoich planów rozwoju organicznego. Planuje otwierać 8-10 hurtowni cash&carry rocznie. Co roku ma być także otwieranych około 100 franczyzowych sklepów Delikatesy Centrum.
POWIĄZANE TEMATY
- Eurocash chce w ciągu 5 lat otworzyć ok. 900 supermarketów
- Jacek Owczarek, Eurocash: Rozwój własnego detalu ma dla nas strategiczne znaczenie
- Grupa Eurocash z dwucyfrowym wzrostem sprzedaży dzięki akwizycjom
- Eurocash oszukany przez przestępców; może będzie musiał zwrócić Skarbowi Państwa ponad 121 mln zł
Spółka nie planuje wprowadzania nowych formatów sklepów detalicznych. - Nie planujemy nowych formatów, mamy dwa formaty na dwóch biegunach (system dyskontowy abc i nowoczesną franczyzę Delikatesy Centrum) i jeszcze pośredni Iga. Po przejęciu Tradisu będziemy właścicielami kolejnych, mocnych na rynku brandów, tak więc w tym momencie nie planujemy zmian w tym obszarze - mówi Jacek Owczarek, członek zarządu Eurocash ds. finansowych.
Eurocash zajmuje się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych (FMCG). Działalność Grupy Eurocash obejmuje m.in.: ogólnopolską sieć 130 dyskontowych hurtowni typu cash&carry; systemy franczyzowe dla sklepów detalicznych: Delikatesy Centrum, abc, IGA oraz Zielony Kłos; aktywną dystrybucję alkoholi, wyrobów tytoniowych oraz gastronomii i stacji benzynowych.


KOMENTARZE: (3)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (3)