Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Dyrektor Frisco.pl: Millenialsi oraz konsumenci definiowani jako DINKs doceniają zakupy online

Wśród kupujących na Frisco.pl grupa Millenialsów jest liczna, ale w jej starszej części. Zaliczają się do niej zarówno młode rodziny, jak i grupa, którą definiujemy jako DINKs – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Dębowski, Dyrektor Marketingu Frisco.pl.

Dyrektor Frisco.pl: Millenialsi oraz konsumenci definiowani jako DINKs doceniają zakupy online
Tomasz Dębowski, Dyrektor Marketingu Frisco.pl. Fot. materiały Frisco.pl

– Wśród kupujących na Frisco.pl grupa Millenialsów jest liczna, ale w jej starszej części. Zaliczają się do niej zarówno młode rodziny, jak i grupa, którą definiujemy jako DINKs (double income, no kids). Są to osoby w wieku 30+, które posiadają już własne gospodarstwa domowe i mają potrzebę robienia dużych, planowanych zakupów dla całej rodziny – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Dębowski, Dyrektor Marketingu Frisco.pl.

Dodaje, że ta grupa konsumentów ma wiele zainteresowań, jest aktywna zawodowo i towarzysko, dlatego docenia zakupy online, które odciążają ją od czasochłonnego obowiązku kupowania w hipermarketach.

– We Frisco.pl skupiamy się na naszej najszerszej grupie konsumentów, czyli młodych rodzinach i tzw. DINKs, która stanowi część grupy Millenialsów. Przekonujemy ich do robienia dużych zakupów w alternatywny sposób, czyli przez internet, który jest dla nich naturalnym środowiskiem – tłumaczy dyrektor marketingu.

– Odpowiadamy na ich potrzeby również poprzez rozszerzanie asortymentu i dostosowywanie się do zmieniających się oczekiwań, a także trendów rynkowych. Nieustannie pracujemy także nad usprawnianiem naszej działalności operacyjnej, aby zakorzenić w Polakach nawyk do zamawiania produktów spożywczych online – mówi Tomasz Dębowski.

Jak kształtuje się sprzedaż we Frisco.pl? – W zależności od okresu można zauważyć sezonowe zmiany w liczbie zamówień charakterystycznych artykułów, szczególnie przed różnego rodzaju świętami i okazjami. Przykładowo przed Wielkanocą zaobserwowaliśmy silny wzrost zamówień jaj czy kiełbas, co naturalnie wynika z zapotrzebowania w tym czasie na tego typu produkty – mówi Dębowski.

– Z kolei pod koniec kwietnia wprowadzamy produkty grillowe, dlatego też następuje wzrost ich liczby zamówień. Natomiast w okresie letnim widzimy zwiększenie liczby zamawianych napojów, zarówno tych alkoholowych, jak i niealkoholowych – dodaje.

– To, co obserwujemy zwłaszcza w okresie letnim, to zainteresowanie producentów możliwością samplingu napojów czy wód wśród klientów Frisco.pl. W związku z tym, że posiadamy zautomatyzowany mechanizm umożliwiający precyzyjne samplingowanie produktów do zamówień klientów, a także docieramy do atrakcyjnej grupy nowoczesnych warszawiaków – wielu producentów jest obecnie zainteresowanych właśnie taką formą współpracy – wyjaśnia dyrektor marketingu Frisco.pl.

więcej informacji:

Tomasz Dębowski RSS ALERT    /    Frisco.pl RSS ALERT    /    Frisco RSS ALERT    /    millenialsi RSS ALERT    /    DINKs RSS ALERT    /    konsumenci RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT    /    e-handel artykułami spożywczymi RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    e-sklepy RSS ALERT    /    e-sklepy spożywcze RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.215.159.156
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.