Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Frisco.pl: Millenialsi oraz konsumenci definiowani jako DINKs doceniają zakupy online

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 23-06-2017, 09:21
Dyrektor Frisco.pl: Millenialsi oraz konsumenci definiowani jako DINKs doceniają zakupy online
Tomasz Dębowski, Dyrektor Marketingu Frisco.pl. Fot. materiały Frisco.pl

Wśród kupujących na Frisco.pl grupa Millenialsów jest liczna, ale w jej starszej części. Zaliczają się do niej zarówno młode rodziny, jak i grupa, którą definiujemy jako DINKs – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Dębowski, Dyrektor Marketingu Frisco.pl.

– Wśród kupujących na Frisco.pl grupa Millenialsów jest liczna, ale w jej starszej części. Zaliczają się do niej zarówno młode rodziny, jak i grupa, którą definiujemy jako DINKs (double income, no kids). Są to osoby w wieku 30+, które posiadają już własne gospodarstwa domowe i mają potrzebę robienia dużych, planowanych zakupów dla całej rodziny – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Dębowski, Dyrektor Marketingu Frisco.pl.

Dodaje, że ta grupa konsumentów ma wiele zainteresowań, jest aktywna zawodowo i towarzysko, dlatego docenia zakupy online, które odciążają ją od czasochłonnego obowiązku kupowania w hipermarketach.

– We Frisco.pl skupiamy się na naszej najszerszej grupie konsumentów, czyli młodych rodzinach i tzw. DINKs, która stanowi część grupy Millenialsów. Przekonujemy ich do robienia dużych zakupów w alternatywny sposób, czyli przez internet, który jest dla nich naturalnym środowiskiem – tłumaczy dyrektor marketingu.

– Odpowiadamy na ich potrzeby również poprzez rozszerzanie asortymentu i dostosowywanie się do zmieniających się oczekiwań, a także trendów rynkowych. Nieustannie pracujemy także nad usprawnianiem naszej działalności operacyjnej, aby zakorzenić w Polakach nawyk do zamawiania produktów spożywczych online – mówi Tomasz Dębowski.

Jak kształtuje się sprzedaż we Frisco.pl? – W zależności od okresu można zauważyć sezonowe zmiany w liczbie zamówień charakterystycznych artykułów, szczególnie przed różnego rodzaju świętami i okazjami. Przykładowo przed Wielkanocą zaobserwowaliśmy silny wzrost zamówień jaj czy kiełbas, co naturalnie wynika z zapotrzebowania w tym czasie na tego typu produkty – mówi Dębowski.

– Z kolei pod koniec kwietnia wprowadzamy produkty grillowe, dlatego też następuje wzrost ich liczby zamówień. Natomiast w okresie letnim widzimy zwiększenie liczby zamawianych napojów, zarówno tych alkoholowych, jak i niealkoholowych – dodaje.

– To, co obserwujemy zwłaszcza w okresie letnim, to zainteresowanie producentów możliwością samplingu napojów czy wód wśród klientów Frisco.pl. W związku z tym, że posiadamy zautomatyzowany mechanizm umożliwiający precyzyjne samplingowanie produktów do zamówień klientów, a także docieramy do atrakcyjnej grupy nowoczesnych warszawiaków – wielu producentów jest obecnie zainteresowanych właśnie taką formą współpracy – wyjaśnia dyrektor marketingu Frisco.pl.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 472) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH