Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Frisco.pl: W 2017 r. chcemy zwiększyć sprzedaż w Warszawie

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 22-02-2017, 14:10
Dyrektor Frisco.pl: W 2017 r. chcemy zwiększyć sprzedaż w Warszawie
Tomasz Dębowski, Dyrektor Marketingu Frisco.pl. Fot. Frisco.pl

W 2017 roku we Frisco.pl będziemy przede wszystkim skupiać się na rozwoju oraz popularyzacji naszej podstawowej usługi. Penetracja rynku warszawskiego w dalszym ciągu jest niewielka, gdyż według naszych szacunków z zakupów spożywczych online skorzystało mniej niż 10 proc. gospodarstw domowych w stolicy - mówi serwisowi  portalspozywczy.pl Tomasz Dębowski, Dyrektor Marketingu Frisco.pl.

- Dlatego musimy maksymalnie skupić się na poprawie tego wyniku, głównie poprzez budowanie zaufania i świadomości marki Frisco.pl, a także korzyści, jakie niosą za sobą zakupy spożywcze z dostawą do domu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Dębowski, Dyrektor Marketingu Frisco.pl.

Tłumaczy, że zadowolenie stałych klientów z usług Frisco.pl pokazuje, że raz przełamana bariera zaufania owocuje i jest niezwykle ważna z punktu widzenia ich działań. - W tym roku nadal będziemy pracować nad usprawnianiem systemów działania, takich jak logistyka, dostawa czy serwis online oraz dostosowaniem ich do rosnącej skali biznesu - dodaje dyrektor.

- Jeżeli chodzi o asortyment Frisco.pl, to obecnie skupiamy się przede wszystkim na rozwoju kategorii, które są kupowane podczas dużych planowanych zakupów, czyli produktów świeżych, chemii i kosmetyków, a także produktów bio i eko - mówi Tomasz Dębowski.

- Notujemy także coraz większe zainteresowanie wśród naszych klientów produktami funkcjonalnymi, czyli bez glutenu, bez cukru i bez laktozy - dodaje.

Jak ewentualna zmiana przepisów dotyczących ograniczenia handlu w niedziele może wpłynąć na funkcjonowanie e-sklepu? - Jeśli przepisy dotyczące ograniczenia handlu w niedziele wejdą w życie, nie wpłynie to drastycznie na funkcjonowanie Frisco.pl, gdyż dziś tylko niewielki procent wszystkich dostaw ma miejsce w niedzielę - wyjaśnia dyrektor.

- Jesteśmy jednak przekonani, że jeśli zaszłaby taka konieczność, większość klientów przełożyłaby dostawę swoich zamówień na inne dni, jak na przykład na sobotę czy poniedziałek. Z punktu widzenia logistyki dostosujemy organizację do ilości i rozkładu zamówień w innych dniach - tłumaczy.

Jakie trendy i zwyczaje konsumenckie zauważa e-sklep Frisco w 2017 roku? - Chociaż 80 proc. klientów Frisco.pl składa zamówienia przez desktop, stali klienci ponawiają zakupy często korzystając z aplikacji mobilnej, dzięki której zamówienia można wygodnie składać w każdym miejscu i czasie - mówi Tomasz Dębowski.

Dodaje, że branża mobile, a co za tym idzie – preferencje zakupowe konsumentów – zmieniają się dynamicznie, a w zeszłym roku już 41 proc. klientów e-sklepów dokonało zakupów przez smartfona.

- Zauważalny jest także rozwój branży w kierunku convenience, czyli zapewnieniu klientom jak największego komfortu z zakupów. Polacy coraz bardziej cenią sobie wygodę, swój czas oraz jakość produktów w rozsądnej cenie. Dlatego małe sklepy osiedlowe są odpowiednim rozwiązaniem na ich doraźne potrzeby, natomiast sklepy internetowe okazują się dobrą alternatywą dla zakupów w hipermarketach - tłumaczy.

- Popularność e-sklepów spożywczych potwierdzają wyniki sklepu Frisco.pl, gdyż w 2016 roku zanotował on wzrost liczby klientów o blisko połowę - podsumowuje Tomasz Dębowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Norman 23-02-2017, 09:25:
Korzystam czasami z zakupów spożywczych online i biorąc pod uwagę ceny, asortyment, czas dostaw, jakość i pewność to FRISCO.PL jest najlepsze. Auchan ma ograniczony asortyment, podobnie Piotr i Paweł i tutaj ceny są nieco wyższe, oferta TESCO też jest uboższa od Frisco i droższe są dostawy. Inne sklepy spożywcze online w Warszawie wg mojej wiedzy maja lokalne lub marginalne znaczenie. Nie każdy wie , że FRISCO tnależy do Eurocash, nie wiem czy to świadoma polityka chociaż marka Eurocash wśród klientów detalicznych też nie jest powszechnie znana.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 374) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH