Dyrektor Grupy Chorten: Rozszerzanie współpracy z detalistami to nasz główny cel strategiczny

Grupa Chorten rozszerza współpracę z detalistami i podpisuje nowe umowy z producentami i dystrybutorami. Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy dodaje w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, że w 2018 roku sieć handlowa podejmuje także wiele działań prokonsumenckich.
POWIĄZANE TEMATY
- Koszyk cen: Zakupy w sklepach franczyzowych są droższe o 50-130 zł od tych robionych w hipermarketach i dyskontach
- Ekspert: Rośnie zainteresowanie kuchnią azjatycką i żywnością z Azji
- Badanie: Dla 66 proc. Polaków karty lojalnościowe w sklepach to za mało
- Sieć Bio Family poszukuje lokali i gruntów w dużych miastach
- Obecnie kontynuujemy ekspansję na tereny wielu województw, w których staramy się pozyskiwać nowe sklepy partnerskie, ponieważ rozszerzanie współpracy z polskimi detalistami to nasz główny cel strategiczny - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten.
Dodaje, że w 2018 roku Grupa Chorten podejmuje wiele działań prokonsumenckich. - W maju planujemy uruchomienie nowej strony internetowej, by klienci mieli łatwy dostęp do naszych wszystkich promocji i szybko mogli zlokalizować sklep naszej sieci handlowej w najbliższym sąsiedztwie - mówi.
- Także na maj szykujemy konkurs konsumencki przy współpracy z 10 dużymi producentami, w którym do wygrania będą bardzo atrakcyjne nagrody, w tym samochód osobowy - dodaje.
- Sporo też dzieje się u nas w temacie nowych umów z producentami i dystrybutorami, których mamy już dużo ponad 600. W tym roku uzupełniamy umowy dystrybucyjne w nowych regionach, tak by zapewnić sklepom niedawno przyjętym do grupy dobry dostęp do oferty producentów, z którymi współpracujemy. Mamy w tym portfolio większość marek kluczowych producentów obecnych na polskim rynku - tłumaczy.
- W strategii istotną rolę odgrywa także rozbudowywanie naszej marki premium "Z Podlaskiej Spiżarni" - wyjaśnia Sylwia Olechno.
Grupa Chorten to sklepy z polskim kapitałem. Założona w 2009 r., obecnie posiada ponad 1300 placówek partnerskich oraz sklepy własne. Głównym obszarem działania są województwa podlaskie, lubelskie, mazowieckie, warmińsko-mazurskie i świętokrzyskie.
Pełny wywiad z Sylwią Olechno, dyrektor generalną Grupy Chorten znajduje się w Strefie Premium:
Dyrektor Grupy Chorten zapowiada ekspansję: Niemal codziennie podpisujemy nową umowę z partnerem


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!