REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dyrektor ING BS: Akcje promujące jabłka nie wystarczą. Potrzebne nowe rynki

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 24-11-2014, 10:29
Dyrektor ING BS: Akcje promujące jabłka nie wystarczą. Potrzebne nowe rynki
Renata Dutkiewicz, dyrektor zarządzająca sektorem FMCG w ING Bank Śląski

Dzięki akcji „Jedz jabłka" może wzrosnąć świadomość zakupowa Polaków i pojawić się bardziej patriotyczne podejście do wyborów produktów w sklepach. Jednak akcje promujące polskie jabłka nie pokryją strat producentów. Potrzebne są nowe rynki eksportowe - uważa Renata Dutkiewicz, dyrektor zarządzająca sektorem FMCG w ING Bank Śląski.

REKLAMA

Jej zdaniem, ASF, embargo, deflacja, dewaluacja rubla i wpływ tych działań na rynek walutowy ale także konkurencja na rynku handlu, to wszystko spowodowało, że w tym roku siła i energia przedsiębiorców została skupiona na walce z tymi przeciwnościami losu. Spółki, które eksportują, a zostały dotknięte efektem embarga zaczęły poszukiwać nowych rynków zbytu.

- Jeśli chodzi o skutki embarga, to akcje promujące polskie jabłka mogą przynieść efekty, ale niestety nie pokryjemy strat producentów jedząc nawet jedno jabłko więcej. Wydaje się, że konieczne są nowe rynki zbytu, a na to zawsze jest potrzebny czas. Nawet, jeśli ktoś już zaczął rozmowy o eksporcie na nowy rynek, to musi brać pod uwagę znajomość rynku, dojście do określonych dystrybutorów. Na to obecnie spółki poświęcają najwięcej energii - ocenia Renata Dutkiewicz.
Natomiast akcje promujące jedzenie jabłek z Polski mogą przyczynić się do poprawy świadomości konsumentów.

- Liczę, że przez akcję „Jedz jabłka" wzrosła świadomość Polaków i pojawi się bardziej patriotyczne podejście do zakupów oraz większa świadomość konsumentów, że jednak polska żywność jest dobra. Mam nadzieję, że będziemy teraz bardziej zwracać uwagę na to, czy produkt pochodzi z Polski - mówi dyrektor zarządzająca sektorem FMCG w ING Bank Śląski.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • uklin 25-11-2014, 11:57:
Nic ciekawego, odgrzewane kotlety, nuda. to wszystko zostało już kiedyś powiedziane, wcześniej, przez kogoś mądrzejszego. Widać, że pani dyrektor nie czuje za bardzo tematu. Myślę, że każdy kto siedzi głęboko w branży to widzi, że ktoś kto nie jest ekspertem w dziedzinie rynków żywnościowych wypowiada się na ten temat. Pewnie ciekawszy byłby wywiad z tą kobietą na temat banku, czegoś na czym może się zna – do przemyślenia dla redaktorów.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 295) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH