Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor JMD: Sieć Biedronka wprowadza innowacyjne kody kreskowe

  • Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
  • Data: 24-08-2011, 15:25

Na produktach dostępnych w naszych sklepach wprowadzamy nowy innowacyjny kod kreskowy o nazwie GS1 DataBar. Dzięki niemu możliwe stało się zakodowanie daty przydatności do spożycia lub daty minimalnej trwałości - mówi Sylwia Krzyżycka, dyrektor ds. kontroli jakości Jeronimo Martins Dystrybucja.

Kody GS1 DataBar zawierają także informacje o partii, z której pochodzi produkt. - Dzięki temu, w sytuacji gdyby wystąpiła taka konieczność, możemy natychmiast wycofać ze sprzedaży określoną partię produktów, np. przeterminowanych a przez błąd ludzki nie zdjętych w porę z półki - tłumaczy Sylwia Krzyżycka. - Dzięki nowym kodom mamy pewność, że żaden produkt, który wycofujemy z rynku, nie zostanie sprzedany - podkreśla.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH