Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Dyrektor KPMG: Sieci coraz częściej inwestują w marki własne

Skończyły się już czasy, kiedy produkty marki własnej kojarzyły się tylko z niższą ceną. Sieci coraz częściej inwestują w marki własne, które obejmują produkty o wyższej cenie i jakości – mówi portalowi dlahandlu Piotr Grauer, dyrektor KPMG.

Dyrektor KPMG:  Sieci coraz częściej inwestują w marki własne
Piotr Grauer, ekspert firmy doradczej KPMG
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu
Data: 13-09-2017, 11:25

Jego zdaniem, wzrost rynku marek własnych stymulowany jest przez rozwój sieci handlowych w Polsce, szczególnie w segmencie dyskontów. Również sieci supermarketów systematycznie zwiększają asortyment produktów private label.

- Czasy, kiedy artykuły te kojarzyły się tylko z najniższą ceną, dawno się skończyły. Obecnie każdy produkt, który zapewnia wystarczającą rotację na półce, może zostać zamówiony przez sieci pod marką własną - także taki, który ma wyższą jakość i cenę, ale ma już odpowiednie grono odbiorców. Stąd coraz częściej sieci inwestują w marki własne artykułów odpowiadających na współczesne trendy konsumenckie, takie jak zdrowie lub wygoda – mówi Piotr Grauer.

Całość na dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Piotr Grauer RSS ALERT    /    KPMG RSS ALERT    /    marki własne RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.233.239.20
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.