Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor LD Holding: Wdrażamy planogramy i aplikacje mobilne, szkolimy franczyzobiorców

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 08-08-2017, 10:33
Dyrektor LD Holding: Wdrażamy planogramy i aplikacje mobilne, szkolimy franczyzobiorców
Marian Zych, dyrektor generalny spółki LD Holding. Fot. materiały prasowe LD Holding

Firma LD Holding, właściciel sklepów Livio, w pierwszym półroczu 2017 roku wdrażała aplikacje mobilne dla koordynatorów, rozwijała platformę szkoleniową dla franczyzobiorców i pracowników sieci oraz wprowadzała planogramy w wybranych sklepach. Prace nad tymi projektami są obecnie kontynuowane – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marian Zych, dyrektor generalny spółki LD Holding.

– Realizujemy projekt zakupu aplikacji mobilnej wspierający sprzedaż i działania marketingowe dla naszych koordynatorów pracujących w terenie. Jesteśmy na etapie audytów wdrożeniowych. Planujemy uruchomić system w styczniu 2018 r. – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marian Zych, dyrektor generalny spółki LD Holding.

– Konsekwentnie rozwijamy też nasz projekt „Uniwersytet Przedsiębiorczości” – platformę szkoleniową dla naszych franczyzobiorców i pracowników sieci. Poszerzamy bibliotekę szkoleń elearningowych w większości przygotowanych w ramach struktur sieci, „uszytych” w oparciu o zdiagnozowane potrzeby franczyzobiorców. Systematycznie wdrażamy również planogramy i remodelingi dla wybranych sklepów sieci – dodaje Zych. 

Przypomnijmy, w marcu nasza redakcja pisała, że Firma LD Holding wdraża u swoich franczyzobiorców nowoczesne rozwiązania. Przeprowadzany przez franczyzodawcę remodeling sklepów i wprowadzenie planogramów powodują, że placówki handlowe radzą sobie na trudnym rynku. Dynamika przyrostu placówek do sieci LD HOLDING od 2015 roku do 2016 to ponad 17 proc. 

Pod koniec 2016 roku sieć handlowa LD Holding liczyła 2063 sklepy. Szacowane obroty sieci w 2016 r.  to 2,437 mld zł. Liczba sklepów na 30 czerwca to 2177 placówek. – Na koniec 2017 roku planujemy mieć łącznie ok. 2315 sklepów. W drugim półroczu 2017 roku planujemy kontynuację prac wdrożeniowych systemu wsparcia mobilnej sprzedaży. Będziemy również w dalszym ciągu szkolić franczyzobiorców i personel sklepów zarówno w formie elearningu jak również stacjonarnie – podsumowuje Marian Zych. 

LD Holding jest operatorem ogólnopolskiej sieci sklepów spożywczych działających w formule franczyzowej pod marką Livio. LD Holding zrzesza niezależne placówki handlowe, które dzięki konsolidacji mogą skutecznie konkurować na polskim rynku detalicznym. Misją sieci jest zapewnienie przedsiębiorcom prowadzącym działalność handlową rozwiązań, które pozwolą sklepom na bezpieczne funkcjonowanie na rynku. Głównym celem sieci jest stałe podnoszenie jakości funkcjonowania sklepów, a przede wszystkim zapewnienie wsparcia dla uczestników sieci w zakresie handlu i marketingu. Livio swoim zasięgiem obejmuje całą Polskę. Obecnie zrzesza ponad 2170 placówek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 538) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.