Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Dyrektor Maxima Grupe: W 2014 r. planujemy otworzyć 10 sklepów Aldik w Polsce

Mindaugas Bagdonavičius, dyrektor Maxima Grupe, do której należy m.in. sieć sklepów Aldik zapowiada kolejne inwestycje na polskim rynku handlowym. Przedstawiciel litewskiej sieci podkreślił także, że pozytywnie ocena wyniki spółki Aldik po pierwszym roku działalności pod skrzydłami Grupy.

Dyrektor Maxima Grupe: W 2014 r. planujemy otworzyć 10 sklepów Aldik w Polsce
Mindaugas Bagdonavičius, dyrektor Maxima Grupe

- W Polsce przychodzi konkurować nie tylko z miejscowymi sklepami, ale też silnymi markami międzynarodowych sieci handlu detalicznego. Zatem zapoczątkowanie działalności na tym rynku wiązało się z poznaniem miejscowego rynku oraz nawyków tutejszych nabywców. Pozytywna ocena wyników po pierwszym roku działalności pozwoliła na rozpoczęcie rozwoju sieci i właśnie otwieramy pierwszy sklep dla mieszkańców Warszawy - mówi Mindaugas Bagdonavičius, dyrektor Maxima Grupe, do której należy m.in. sieć sklepów Aldik.

I dodaje: - Mamy nadzieję, że nasze starania o zadowolenie oczekiwań klientów zostaną docenione i jeszcze w tym roku drzwi przed klientami otworzą następne sklepy spod znaku Aldik  ‒ mówi dyrektor generalny Maxima Grupe.

Sieć supermarketów Aldik otworzyła właśnie pierwszy sklep w stolicy. Jest to największy do tej pory sklep sieciowy, w powstanie którego zainwestowano 3,5 mln. złotych. Położony we wschodniej części miasta przy ul. Kondratowicza 39 sklep zapewni pracę 50 osobom. - Mamy nadzieję, że jeszcze w tym roku drzwi przed klientami otworzą następne sklepy spod znaku Aldik - mówi Mindaugas Bagdonavičius.

Maxima Grupe kupiła sieć Aldik w lutym 2012 r. Sieć składała się z 21 sklepów, piekarni i zakładu cukierniczego. W ciągu dwóch lat działające na terenie województwa lubelskiego i podkarpackiego placówki stopniowo ulegały zmianom - część z nich poddana została całkowitej renowacji, w innych, w odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów, dokonano przesortowania asortymentu towarów.

- Kupujący w każdym kraju najbardziej cenią sobie rodzimą produkcję. Dlatego też, na etapie kształtowania asortymentu świeżych produktów spożywczych, podobnie jak w innych krajach, dajemy pierwszeństwo lokalnym producentom. Stworzony na potrzeby klientów asortyment świeżych wyrobów stanowi mocną stronę naszej sieci, którą zamierzamy konsekwentnie rozwijać także w przyszłości - komentuje Bagdonavičius. Jego zdaniem, oferta produktów przemysłowych została utworzona w oparciu o listę najbardziej atrakcyjnych pozycji dostępnych w sklepach Maxima w krajach bałtyckich.

Sieć supermarketów Aldik w 2013 r. odnowiła 6 sklepów w Lublinie i 1 w Biłgoraju. W tym roku planowana jest renowacja kolejnych 8 oraz otwarcie 10 nowych sklepów z czego część - w Warszawie.

Maxima Grupe to zarejestrowana w 2007 r. spółka kontrolująca sieć przedsiębiorstw handlu detalicznego na Litwie, Łotwie, Estonii, Polsce i Bułgarii, obejmująca razem 506 sklepów MAXIMA X, MAXIMA XX, MAXIMA XXX, ALDIK, T-MARKET, T-MARKET EXPRESS: wśród nich na Litwie - 229, Łotwie - 143, Estonii - 70, Bułgarii - 42, Polsce - 22.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.159.44.54
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.