Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor McDonalds Polska: W 2012 r. utrzymamy tempo rozwoju sieci

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 28-12-2011, 11:46
Dyrektor McDonalds Polska: W 2012 r. utrzymamy tempo rozwoju sieci
Krzysztof Klapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonalds Polska

Zamierzamy utrzymać tempo rozwoju ustalone w ostatnich dwóch latach. W 2011 r. uruchomiliśmy 21 nowych lokali, a w 2010 - 23. Z pewnością w dalszym ciągu będziemy kontynuować bieżący kierunek rozwoju polegający na otwarciach w miastach średniej wielkości, gdzie do tej pory nas nie było - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonalds Polska.

Jak podaje Krzysztof Kłapa, w 2011 r. McDonalds pojawił się w takich miastach jak np. Sanok, Lubliniec, Garwolin, Tarnobrzeg, Nowy Targ, Zduńska Wola, Mielec czy Ostrołeka. - Stawiamy również na rozwój w tzw. MOP-ach przy autostradach lub w takich lokalizacjach, gdzie możemy obsługiwać podróżnych korzystających z autostrad, dróg ekspresowych, obwodnic itp. - dodaje.

Jego zdaniem mijający rok zaznaczył się dalszym intensywnym rozwojem sieci restauracji McDonalds. - W pełni zrealizowaliśmy plan otwarć, który zakładał uruchomienie 21 nowych lokali. Nasza sieć obejmuje już 279 lokali. Ważne jest też to, że zwiększa się udział restauracji licencyjnych. W tej chwili stanowią one już ponad 50 proc. ogółu lokali McDonalds w Polsce - komentuje dyrektor ds. korporacyjnych spółki.

Przypomnijmy, otwarcie jednej placówki sieci to inwestycja rzędu 6-6,5 mln zł.

- Jesteśmy w pełni usatysfakcjonowani wynikami osiągniętymi w 2011 r. Zanotowaliśmy wzrost obrotów oraz liczby gości korzystających z usług naszej sieci. Dzięki elastycznej i trafnie dobranej strategii marketingowej byliśmy w stanie zrównoważyć ewentualne negatywne trendy w ogólnej sytuacji ekonomicznej. Z oficjalnym podsumowaniem roku musimy jednak zaczekać na finalne zweryfikowanie danych finansowych, co zakładają nasze procedury - komentuje Krzysztof Kłapa.

Jak dodaje, firma nie poddała się presji drożejącej żywności. - Dzięki ścisłej kontroli kosztów i bazowaniu na długoletnich kontraktach z dostawcami gwarantujących lepsze ceny niż aktualnie obowiązujące na rynku, byliśmy w stanie zachować satysfakcjonującą rentowność - podsumowuje nasz rozmówca.

Czytaj także: W 2011 r. sieć KFC powiększyła się o 28 restauracji. W nadchodzącym roku tempo otwarć zostanie utrzymane

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH