Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Netto Polska: Będziemy zwiększać udział marki własnej w naszym asortymencie

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 24-03-2011, 11:14

Kent Petersen, dyrektor Netto Polska zapewnił, że jego firma wprowadzi w tym roku do asortymentu w swoich sklepach kilka nowych pozycji pod marką własną. - Stale pracujemy nad rozwojem marki własnej. Obecnie artykuły marki własnej stanowią ok. 15 proc. naszego asortymentu i chcemy ten udział zwiększać - zapowiada Petersen.

I dodał: - Zaproponujemy klientom nowe produkty spożywcze, kosmetyczne i chemiczne. Dajemy gwarancję wysokiej jakości tych produktów. Zresztą wiele z nich zdobywa coraz większe uznanie klientów, jak choćby nasza linia makaronów Firenze, dżemów Rajski Sad, jogurtów Owocowe Marzenie, linia kosmetyków Loveliness, mydła Almea czy produkty dla dzieci Tibelly.

Obecnie na półkach sklepów sieci Netto można znaleźć ok. 180 produktów typu private label.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 876) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH