Dyrektor Netto Polska zapowiada marsz na Wschód

Pieniądze ze sprzedaży brytyjskich sklepów Netto zostaną przeznaczone na umacnianie pozycji sieci na rynkach, na których już działa. Plany inwestycyjne Netto Polska przewidują zwiększanie tempa rozwoju sieci do 50 sklepów rocznie od roku 2013, zapowiada Kent Petersen, dyrektor Netto Polska.
POWIĄZANE TEMATY
- Koszyk cen: Zakupy w sklepach franczyzowych są droższe o 50-130 zł od tych robionych w hipermarketach i dyskontach
- Netto z kampanią świeżych produktów, asortymentu eko i bio
- Sieci handlowe w I kw. 2018 r.: Zakaz handlu w niedziele, zmiany w zarządach, zamknięcia i inwestycje
- Godziny otwarcia sklepów w Święta Wielkanocne. W sobotę czynne krócej
Jednocześnie dodaje, że zamierza rozwijać sieć w kierunku wschodnim i wybudować nowy magazyn. - Decyzja o lokalizacji nowego, trzeciego centrum logistycznego nie została jeszcze podjęta. Bierzemy pod uwagę kilka miejscowości. Nasza sieć będzie rozwijać się za linią Wisły, na terenach województw pomorskiego, łódzkiego, Warmii i Mazur - wylicza Kent Petersen.
Dyrektor Netto nie chce zdradzić, czy i kiedy sieć otworzy pierwsze sklepy w stolicy. - Interesują nas miasta o liczbie mieszkańców powyżej 10 tys., a jeśli chodzi o Warszawę nie zapadły jeszcze wiążące decyzje.
Aktualnie firma Dansk Supermarked zarządza w Polsce siecią ok. 215 sklepów dyskontowych Netto.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!