Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor operacyjny Netto: Nowe technologie ułatwiają nam analizę trendów konsumenckich

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 26-05-2017, 09:34
Dyrektor operacyjny Netto: Nowe technologie ułatwiają nam analizę trendów konsumenckich
Sławomir Nitek, dyrektor operacyjny Netto Polska. Fot. Netto Polska

Jedną z najważniejszych kwestii dla sieci sklepów Netto jest systematyczne analizowanie poziomu zadowolenia klientów oraz poznawanie ich opinii na różne tematy związane z procesem zakupowym. Te badania są realizowane przez Netto od ponad dwóch lat z wykorzystaniem elektronicznego systemu ankietowania Opinello, który pozwala na bieżąco weryfikować trendy konsumenckie i potrzeby klientów – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Sławomir Nitek, dyrektor operacyjny Netto Polska.

– W ramach ankiety badany jest też wskaźnik NPS, czyli narzędzie pozwalające na ocenę lojalności klientów. W planowaniu działań wspierających sprzedaż istotną rolę odgrywa także analiza wyników sprzedaży, która w Netto odbywa się w systemie SAP Retail – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Sławomir Nitek, dyrektor operacyjny Netto Polska. 

– Wykorzystanie nowych technologii to bez wątpienia ważny aspekt rozwoju w wielu dziedzinach gospodarki, jednak, jeżeli chodzi o Netto, stawiamy na bezpośredni kontakt na linii sprzedawca – klient. Wierzymy, że dzięki temu osoby odwiedzające sklep Netto mogą robić zakupy w komfortowych warunkach oraz w każdej sytuacji mogą liczyć na profesjonalną obsługę i pomoc ze strony załogi. Tego rodzaju personalnej, osobistej pomocy nie są w stanie zapewnić klientom maszyny, takie jak kasy samoobsługowe – tłumaczy Sławomir Nitek.

Dodaje, że Netto jest jak najbardziej otwarte na wykorzystanie nowych technologii, które mogą ułatwić proces sprzedażowy. – Jako pierwsi na rynku retailu zaczęliśmy na bieżąco analizować opinie naszych klientów i wykorzystywać dane do udoskonalenia naszej oferty produktowej – mówi.

– Również jako jedni z pierwszych wprowadziliśmy płatność kartami, a od ubiegłego roku nasi klienci mogą korzystać z systemu Android Pay. Dzięki tej metodzie użytkownicy telefonów z systemem Android mogą w łatwy i bezpieczny sposób zapłacić za swoje zakupy we wszystkich sklepach Netto – wyjaśnia Sławomir Nitek.

Jego zdaniem nowe technologie mają ogromny wpływ na komunikację z klientami. – O roli kanałów social media nikomu dzisiaj nie trzeba mówić, ale powoli zmieniają się także oczekiwania klientów jeśli chodzi o prezentacje oferty handlowej – tłumaczy dyrektor operacyjny Netto.

– Bardzo nas to cieszy, że newslettery i mailing cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem. W nich z pewnością jest przyszłość. To dobry znak – przede wszystkim dla środowiska naturalnego (oszczędność papieru), ale także dla kosztów marketingu – byłyby zdecydowanie niższe, gdybyśmy zrezygnowali z kosztownych materiałów papierowych, a to z kolei przełożyłoby się na jeszcze niższe ceny produktów – wyjaśnia.

– Nie wykluczamy wprowadzenia kolejnych udogodnień – nowe technologie działające na korzyść naszych klientów będą na pewno analizowane i brane pod uwagę w procesie rozwoju naszej sieci –podsumowuje Sławomir Nitek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • megan 2 08-07-2017, 01:13:
Dlaczego usuwacie Państwo komentarze do tekstów???

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 256) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH