Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor POHiD: Marki własne pozwalają zwiększyć efektywność

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 25-06-2014, 18:05
Dyrektor POHiD: Marki własne pozwalają zwiększyć efektywność
Andrzej Faliński, dyrektor generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji (fot. PTWP)

Bez marek własnych i bez zrozumienia ich szczególnych właściwości konkurencyjnych skuteczne zarządzanie zakupem produktów i ich sprzedażą wyglądałoby na pewno mniej efektownie i efektywnie - ocenia Andrzej Faliński, dyrektor generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji.

W Kielcach trwają obecnie pierwsze targi producentów marek własnych w Polsce. Swoje produkty prezentuje ponad 100 firm z Niemiec, Austrii, Włoch, Ukrainy, Litwy, Belgii, Serbii, Węgier i Polski. - Sukces wielu polskich firm handlowych i produkcyjnych nie byłby możliwy bez tego szczególnego typu produktów. Marka własna to synteza oszczędności i skuteczności zakupowo-sprzedażowej dla wszystkich: producenta, handlowca i konsumenta - wymienia Andrzej Faliński.

- Potrzebne jest forum biznesowe, a stać się nim powinny organizowane w Kielcach targi poświęcone marce własnej. Skoro „stara" Europa spotyka się w Holandii od lat, świat jeździ w tej sprawie do Nowego Jorku, Azja spotyka się w Hong-Kongu, dlaczegóżby nie robić tego w Polsce? Przecież targi to nie tylko spotkania i oglądanie, to też zdobycie wyobrażenia na temat możliwości rynku, siły konkurentów, szans kontraktowych, wreszcie samych kontraktów - dodaje dyrektor POHiD.

Podczas targów w Kielcach zobaczyć można specjalną galerię produktów oferowanych pod marką własną, które trafiły do sprzedaży w 2014 roku. Swoją ofertę prezentują tam m.in. Intermarche, Kaufland, PSS Społem, Piotr i Paweł czy Tesco.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ciekawy 27-06-2014, 14:06:
Dlaczego byli tacy fajni?
  • ogladajacy 27-06-2014, 13:03:
najfajniejsi byli Ci starsi Państwo z 3 paczkami makaronów na stoliczku
  • Producent 27-06-2014, 12:45:
Z Kauflanda stoisk pies z kulawą nogą nie odwiedził. Polscy przedsiębiorcy przygotowali bogatą ofertę, jednak brak kupcow z Kauflanda, zabki, lidla - żenada :(
Ale po co porownywac wlasna oferte, jeszcze nie daj Bog Ktos cos bedzie mial tansze i lepsze... ?
Brawo dla kupcow: Polo, Lewiatana, Chaty polskiej, przyszli chyba do wszystkich i dla kazdego czas znalezli.

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 761) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH