Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor sieci E.Leclerc: Rozważamy propozycje kilku operatorów centrów handlowych

  • Autor: Łukasz Stepniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 26-08-2009, 11:14
Dyrektor sieci E.Leclerc: Rozważamy propozycje kilku operatorów centrów handlowych
fot. dkuki.za.pl

Na temat planów rozbudowy sieci handlowej sklepów Leclerc, rozwoju nowych formatów , a także o interesujących propozycjach deweloperów galerii handlowych - mówi wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Krzysztof Gajewski, dyrektor sieci E.Leclerc.

Przejęcie Billi było dużym wysiłkiem finansowym dla sieci Leclerc w Polsce. Jakie są plany inwestycyjne Państwa firmy na rok 2009 r.?

Obecnie prowadzona jest rozbudowa kompleksu handlowego na Mokotowie. Czekamy na decyzje administracyjne dotyczące kilku innych modernizacji rozbudów obiektów już działających.

Muszę zaznaczyć, że zakup Billi nie wstrzymuje planów inwestycyjnych naszej firmy. Szczególnie w obecnej sytuacji gdy w wyniku kryzysu na rynku pojawiły atrakcyjne lokalizacje.

Poza tym z wieloma propozycjami zwracają się do nas deweloperzy centrów handlowych, jeżeli będą ciekawe to będziemy w nich uczestniczyć.

Czy wybrali już państwo „konkretne" inwestycje, w których Leclerc weźmie udział?

Tak. Jest kilka w toku. Rozmawiamy z potencjalnymi partnerami. Ale nie ma jeszcze ostatecznych decyzji.

W jakich częściach kraju znajdują się te „interesujące" projekty?

Mogę tylko powiedzieć, że w komplementarnych do naszych obecnych lokalizacji.

Jaka liczbą sklepów zakończy Leclerc obecny rok w Polsce?

Liczba sklepów nie zwiększy się i będzie ich 20. Oczywiście zmieni się to, jeżeli UOKiK wyda ostateczną zgodę na przejęcie sklepów Billa.

Jak wyglądają plany rozwoju sieci stacji paliw przy marketach Leclerc?

W tej chwili stacje paliw działają przy 10 naszych sklepach. W przygotowaniu są przynajmniej dwie następne stacje.

Chcemy je otwierać wszędzie tam gdzie to jest możliwe. Niestety nie przy wszystkich sklepach jest na nie miejsce.

Gdzie powstaną planowane stacje?

Ponieważ sprawy są w toku i w trakcie decyzji administracyjnych nie chciałbym tego jeszcze ujawniać.

We Francji Leclerc ma wiele ciekawych konceptów m.in. E.Leclerc Express Drive, agencje turystyczne czy też sklepy z biżuterią? Czy firma planuje wprowadzenie tych konceptów w Polsce?

Do Polski został już przeniesiony jeden z konceptów francuskich czyli Espace culturel, który tutaj działa jako Kulturo Maniak. Placówka działa w Lublinie, przy ul. Zana. Jest to nowoczesny salon multimedialny, jego ofertę można porównać do działających w Polsce placówek sieci EMPiK, ale jest ona o wiele tańsza.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • eeech 22-09-2009, 06:05:
"W Lublinie ... że nie ma tam Empiku z prawdziwego zdarzenia. " Pan Gajewski, najdelikatniej mówiąc, ma takie pojęcie o Lublinie, jak świnia o balecie.
Ale Kulturomaniak jest fajny (choś jakiejś drastycznej różnicy cen pomiędzy wspomnianą placówką a lubelskimi Empikami nie zauważyłem.)

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 864) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.