Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Dyrektor sieci Nasz Sklep: Wdrażamy aplikację mobilną dla koordynatorów sieci

Polska Sieć Handlowa Nasz Sklep w pierwszym półroczu 2017 roku kontynuowała prace nad wyborem i wdrożeniem aplikacji mobilnej dla koordynatorów sklepów – mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Jan Sałata, dyrektor generalny Polskiej Sieci Handlowej Nasz Sklep, należącej do Grupy Kapitałowej Specjał.

Dyrektor sieci Nasz Sklep: Wdrażamy aplikację mobilną dla koordynatorów sieci
Jan Sałata, dyrektor generalny Polskiej Sieci Handlowej Nasz Sklep. Fot. archiwum własne Jana Sałaty

– Na koniec 2016 roku Polska Sieć Handlowa Nasz Sklep liczyła ogółem 3449 sklepów, w tym 278 Sklepów Premium. Pierwsze półrocze 2017 roku zakończyliśmy z liczbą 3591 sklepów, w tym z 308 placówkami Sklepów Premium. Sieć kontynuowała prace nad wyborem i wdrożeniem aplikacji mobilnej dla koordynatorów sklepów, którzy jako pracownicy sieci opiekują się naszymi placówkami i doradzają naszym franczyzobiorcom. Obecnie trwają prace wdrożeniowe, planowany termin zakończenia wdrożenia to grudzień 2017 roku. Aplikacja mobilna jest narzędziem, które ułatwia zarządzanie kilkudziesięcioma koordynatorami terenowymi,  poprawia komunikację pomiędzy siecią a sklepem. Poprzez aplikację można m.in. złożyć zamówienie do dostawców kontraktowych, sprawdzić obowiązujący kontrakt z producentem, zaraportować obecność wyznaczonych produktów w sklepie czy zoptymalizować trasę – tłumaczy dyrektor sieci. 

– Rozwijaliśmy ponadto program szkoleniowy dla franczyzobiorców – Uniwersytet Przedsiębiorczości. W ramach uniwersytetu uruchomione zostały nowe szkolenia z działów świeżych oraz program wspierający edukację personelu. Rok 2017 planujemy zakończyć z liczbą 3660 sklepów, w tym z 318 placówkami Delikatesów Premium. Planujemy również dokończenie prac wdrożeniowych aplikacji mobilnej – mówi Jan Sałata. 

Przypomnijmy, pod koniec czerwca br. nasza redakcja podawała, że Polska Sieć Handlowa Nasz Sklep otworzyła i wyremontowała w ciągu ostatnich miesięcy wiele placówek, m.in. w oddziałach Rzeszów, Lublin, Tomaszów, Łódź, Wrocław oraz Kraków. Placówki zostały przystosowane do obecnych standardów sieci, m.in. wdrożono w nich planogram, a  załogi przeszkolono z zarządzania ladą mięsno-wędliniarską. 

Polska Sieć Handlowa Nasz Sklep powstała w 2000 r.  Obecnie organizatorem sieci jest spółka PSH Nasz Sklep S.A. wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Specjał. Prezesem spółki jest Krzysztof Tokarz. W chwili obecnej sieć zrzesza ponad 3 500 sklepów franczyzowych pod czterema brandami: Nasz Sklep, Delikatesy Premium Nasz Sklep, Delikatesy Sezam oraz Express. Swoim zasięgiem obejmuje 12 województw. Nasz Sklep posiada także 45 sklepów własnych pod szyldami: Nasz Sklep, Delikatesy Sezam, Delikatesy Premium i Livio. Większość sklepów własnych działa na terenie województwa podkarpackiego. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jan Sałata RSS ALERT    /    Nasz Sklep RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    GK Specjał RSS ALERT    /    Grupa Kapitałowa Specjał RSS ALERT    /    Polska Sieć Handlowa Nasz Sklep RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.151.87
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.