Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor sieci Real: Do 2015 r. udział marki własnej w sprzedaży w polskich sklepów Reala powinien osiągnąć 20 proc.

  • Autor: planetretail/portalspozywczy.pl
  • Data: 20-10-2009, 15:06
Dyrektor sieci Real: Do 2015 r. udział marki własnej w sprzedaży w polskich sklepów Reala powinien osiągnąć 20 proc.

W ciągu 6 miesięcy sieć Real wprowadzi produkty Bio pod marka własną. Obecnie niemiecka sieć hipermarketów oferuje około 3 tys. towarów pod marką własną, z czego 700 stanowią towary pod Brandem TIP, a 550 pozycji stanowi brand Real Quality.

Marek Kowalczyk, dyrektor działu marek własnych w sieci Real przewiduje, że udział towarów sieciowych w całkowitej sprzedaży sieci powinien osiągnąć 20 proc. do roku 2015. Obecnie jest to około 10 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH