Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor sieci Real: "Złote czasy" hipermarketów już nie wrócą

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 07-11-2013, 15:54
Dyrektor sieci Real:
Jarosław Moc, dyrektor organizacji sprzedaży i marek własnych sieci Real; fot. PTWP

"Złote czasy" hipermarketów już minęły. Czasy kiedy wokół naszych sklepów nie było zorganizowanej konkurencji, już nie wrócą, teraz musimy walczyć o każdego klienta, przyciągając go cenami i szerokością asortymentu. To hipermarkety mają w swojej ofercie zdecydowanie więcej produktów convenience niż sklepy typu convenience - powiedział Jarosław Moc, dyrektor organizacji sprzedaży i marek własnych sieci Real podczas debaty pt. "Convenience - globalny trend w Polsce" w ramach VI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Jak podkreślił Jarosław Moc, sieci hipermarketów jednak nie poddają się w walce o rynek handlowy i rozwijają wiele segmentów, które nawet nie istnieją w sklepach mniejszego formatu, stając się coraz bardziej wygodnymi dla klientów.

- Polski konsument mocno się wyedukował – cena to już nie wszystko dla niego, jest bardzo ważna, ale klienci również uważnie oceniają jakość. Dlatego hipermarkety chcą ostro konkurować jakością z dyskontami i małymi sklepami, utrzymując nadal niskie ceny. - potwierdził dyrektor Reala.

Dodał, że hipermarkety postawiły na działy obsługi oraz działy "owoce/warzywa". - Mimo olbrzymich problemów, jakie przysparzają nam dyskonty, to te segmenty naszych sklepów wciąż się bronią i wyniki like-for -like utrzymują na poziomie z ubiegłego roku. Dlatego chcemy inwestować w te działy - powiedział Jarosław Moc.

Jego zdaniem sieci hipermarketów będą rozwijały asortyment produktów convenience oraz ready-toeat i ready-to-cook, także w postaci nowych produktów marek własnych. - Koncepcja convenience będzie rozwijana w hipermarketach również w postaci inwestycji w kąciki kawowe i przekąskowe oraz wewnętrzne restauracje i rozbudowane punkty garmażeryjne - podsumował dyrektor sieci Real.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • restaurator 29-11-2013, 14:23:
A restauracje w pasażach waszych sieci padną ,i z kogo bedziecje pobierać kase,może ktoś by się zastanowił co robi,bo inaczej będziecie sami sobie kupować i sprzedawać,
Proszę spojrzeć jak to robią inne sieci!!!!!!.
  • czytelnik 14-11-2013, 09:34:
jasne... oczywiscie czyim kosztem ? - dostawcow.....

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 087) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH