Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor SPAR International: Do końca 2015 r. będziemy mieli w Polsce przynajmniej 250 sklepów

  • Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
  • Data: 26-09-2013, 14:44
Dyrektor SPAR International: Do końca 2015 r. będziemy mieli w Polsce przynajmniej 250 sklepów
Gordon Campbell, dyrektor zarządzający SPAR International

SPAR stanie się jednym z bardziej znaczących graczy na rynku detalicznym w Polsce - prognozuje Gordon Campbell, dyrektor zarządzający SPAR International.

- SPAR Polska istnieje już kilkanaście lat, jak ocenia Pan jego dotychczasową działalność?

- Sądzę, że to, co możemy obserwować od chwili, gdy związaliśmy się z Bać-Polem w 2010 roku to wielki postęp dokonany przez SPAR na terenie Polski. Otworzyliśmy 56 sklepów marki SPAR w zeszłym roku i planujemy otworzyć następne 54 sklepy w tym roku. Więc, jak widać, SPAR radzi sobie naprawdę dobrze.

- Jaki Pana zdaniem jest potencjał i perspektywy rozwoju SPAR na terenie Polski?

- Jestem absolutnie przekonany, że do końca 2015 roku w Polsce będzie przynajmniej 250 sklepów sieci SPAR. Wiem, że docelowo ta liczba ma być trochę większa. Wtedy to SPAR stanie się jednym z bardziej znaczących graczy na rynku detalicznym w Polsce.

- Światowy kryzys finansowy mocno odbił się na sytuacji ekonomicznej większości państw europejskich, mówi się jednak, że oszczędził Polskę. Czy wyniki, jakie osiąga SPAR Polska, odzwierciedlają ten pogląd?

- Wydaje mi się, że sytuacja, którą widzimy w Polsce jest, co zrozumiałe, pod wieloma względami taka sama, jak we wszystkich europejskich krajach. Konsumentom w Polsce tak samo bardzo zależy na możliwości zakupu towarów dobrej jakości, są tak samo zainteresowani dobrymi cenami i chcą kupować markowe towary. Według mnie, w sklepach sieci SPAR odpowiadamy na tego rodzaju potrzeby. Strategia stanowi naszą mocną stronę. Warto zauważyć, że ceny produktów oferowanych w Polsce są bardzo konkurencyjne w stosunku do cen w innych europejskich krajach.

- W ostatnich latach polski rynek handlu zdominowały dyskonty takie jak Lidl i Biedronka. Czy Pana zdaniem SPAR powinien na równi z nimi konkurować czy raczej podążać inną drogą?

- Jestem w pełni przekonany, że SPAR powinien w Polsce konkurować z innymi poprzez szerokość oferty świeżych produktów żywnościowych, czyli poprzez szeroką ofertę produktów wędliniarskich, mięsnych, owoców, warzyw i tym podobnych. SPAR ma sklepy sąsiedzkie, mamy też lokalne supermarkety, sklepy SPAR Express i największe z nich supermarkety EUROSPAR. Z sukcesami konkurujemy z wszelkiego rodzaju sieciami i najróżniejszymi formatami sklepów we wszystkich krajach, w których jesteśmy obecni. Jestem przekonany, że to samo możemy osiągnąć w Polsce z trzema formatami, którymi tutaj dysponujemy - czyli EUROSPAR, SPAR Express i SPAR.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 220) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH