REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dyrektor SPAR International: Do końca 2015 r. będziemy mieli w Polsce przynajmniej 250 sklepów

  • Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
  • Data: 26-09-2013, 14:44
Dyrektor SPAR International: Do końca 2015 r. będziemy mieli w Polsce przynajmniej 250 sklepów
Gordon Campbell, dyrektor zarządzający SPAR International

SPAR stanie się jednym z bardziej znaczących graczy na rynku detalicznym w Polsce - prognozuje Gordon Campbell, dyrektor zarządzający SPAR International.

REKLAMA
- SPAR Polska istnieje już kilkanaście lat, jak ocenia Pan jego dotychczasową działalność?

- Sądzę, że to, co możemy obserwować od chwili, gdy związaliśmy się z Bać-Polem w 2010 roku to wielki postęp dokonany przez SPAR na terenie Polski. Otworzyliśmy 56 sklepów marki SPAR w zeszłym roku i planujemy otworzyć następne 54 sklepy w tym roku. Więc, jak widać, SPAR radzi sobie naprawdę dobrze.

- Jaki Pana zdaniem jest potencjał i perspektywy rozwoju SPAR na terenie Polski?

- Jestem absolutnie przekonany, że do końca 2015 roku w Polsce będzie przynajmniej 250 sklepów sieci SPAR. Wiem, że docelowo ta liczba ma być trochę większa. Wtedy to SPAR stanie się jednym z bardziej znaczących graczy na rynku detalicznym w Polsce.

- Światowy kryzys finansowy mocno odbił się na sytuacji ekonomicznej większości państw europejskich, mówi się jednak, że oszczędził Polskę. Czy wyniki, jakie osiąga SPAR Polska, odzwierciedlają ten pogląd?

- Wydaje mi się, że sytuacja, którą widzimy w Polsce jest, co zrozumiałe, pod wieloma względami taka sama, jak we wszystkich europejskich krajach. Konsumentom w Polsce tak samo bardzo zależy na możliwości zakupu towarów dobrej jakości, są tak samo zainteresowani dobrymi cenami i chcą kupować markowe towary. Według mnie, w sklepach sieci SPAR odpowiadamy na tego rodzaju potrzeby. Strategia stanowi naszą mocną stronę. Warto zauważyć, że ceny produktów oferowanych w Polsce są bardzo konkurencyjne w stosunku do cen w innych europejskich krajach.

- W ostatnich latach polski rynek handlu zdominowały dyskonty takie jak Lidl i Biedronka. Czy Pana zdaniem SPAR powinien na równi z nimi konkurować czy raczej podążać inną drogą?

- Jestem w pełni przekonany, że SPAR powinien w Polsce konkurować z innymi poprzez szerokość oferty świeżych produktów żywnościowych, czyli poprzez szeroką ofertę produktów wędliniarskich, mięsnych, owoców, warzyw i tym podobnych. SPAR ma sklepy sąsiedzkie, mamy też lokalne supermarkety, sklepy SPAR Express i największe z nich supermarkety EUROSPAR. Z sukcesami konkurujemy z wszelkiego rodzaju sieciami i najróżniejszymi formatami sklepów we wszystkich krajach, w których jesteśmy obecni. Jestem przekonany, że to samo możemy osiągnąć w Polsce z trzema formatami, którymi tutaj dysponujemy - czyli EUROSPAR, SPAR Express i SPAR.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 308) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH