Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Dyrektor SPAR International: Do końca 2015 r. będziemy mieli w Polsce przynajmniej 250 sklepów

SPAR stanie się jednym z bardziej znaczących graczy na rynku detalicznym w Polsce - prognozuje Gordon Campbell, dyrektor zarządzający SPAR International.

Dyrektor SPAR International: Do końca 2015 r. będziemy mieli w Polsce przynajmniej 250 sklepów
Gordon Campbell, dyrektor zarządzający SPAR International

Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
Data: 26-09-2013, 14:44
- SPAR Polska istnieje już kilkanaście lat, jak ocenia Pan jego dotychczasową działalność?

- Sądzę, że to, co możemy obserwować od chwili, gdy związaliśmy się z Bać-Polem w 2010 roku to wielki postęp dokonany przez SPAR na terenie Polski. Otworzyliśmy 56 sklepów marki SPAR w zeszłym roku i planujemy otworzyć następne 54 sklepy w tym roku. Więc, jak widać, SPAR radzi sobie naprawdę dobrze.

- Jaki Pana zdaniem jest potencjał i perspektywy rozwoju SPAR na terenie Polski?

- Jestem absolutnie przekonany, że do końca 2015 roku w Polsce będzie przynajmniej 250 sklepów sieci SPAR. Wiem, że docelowo ta liczba ma być trochę większa. Wtedy to SPAR stanie się jednym z bardziej znaczących graczy na rynku detalicznym w Polsce.

- Światowy kryzys finansowy mocno odbił się na sytuacji ekonomicznej większości państw europejskich, mówi się jednak, że oszczędził Polskę. Czy wyniki, jakie osiąga SPAR Polska, odzwierciedlają ten pogląd?

- Wydaje mi się, że sytuacja, którą widzimy w Polsce jest, co zrozumiałe, pod wieloma względami taka sama, jak we wszystkich europejskich krajach. Konsumentom w Polsce tak samo bardzo zależy na możliwości zakupu towarów dobrej jakości, są tak samo zainteresowani dobrymi cenami i chcą kupować markowe towary. Według mnie, w sklepach sieci SPAR odpowiadamy na tego rodzaju potrzeby. Strategia stanowi naszą mocną stronę. Warto zauważyć, że ceny produktów oferowanych w Polsce są bardzo konkurencyjne w stosunku do cen w innych europejskich krajach.

- W ostatnich latach polski rynek handlu zdominowały dyskonty takie jak Lidl i Biedronka. Czy Pana zdaniem SPAR powinien na równi z nimi konkurować czy raczej podążać inną drogą?

- Jestem w pełni przekonany, że SPAR powinien w Polsce konkurować z innymi poprzez szerokość oferty świeżych produktów żywnościowych, czyli poprzez szeroką ofertę produktów wędliniarskich, mięsnych, owoców, warzyw i tym podobnych. SPAR ma sklepy sąsiedzkie, mamy też lokalne supermarkety, sklepy SPAR Express i największe z nich supermarkety EUROSPAR. Z sukcesami konkurujemy z wszelkiego rodzaju sieciami i najróżniejszymi formatami sklepów we wszystkich krajach, w których jesteśmy obecni. Jestem przekonany, że to samo możemy osiągnąć w Polsce z trzema formatami, którymi tutaj dysponujemy - czyli EUROSPAR, SPAR Express i SPAR.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Gordon Campbell RSS ALERT    /    SPAR RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    otwarcie sklepu RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.195.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.