Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Zakupów, Biedronka: Millenialsi mają wysoką świadomość żywieniową

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 24-07-2017, 15:21
Dyrektor Zakupów, Biedronka: Millenialsi mają wysoką świadomość żywieniową
Michał Gontarz, Dyrektor Zakupów odpowiedzialny za ofertę produktów spożywczych marki własnej Biedronki. Fot. materiały prasowe Biedronki

Na podstawie badań Ipsos z 2015 r. możemy powiedzieć, że millenialsi wybierają Biedronkę jako miejsce zakupów częściej niż osoby ze starszych grup wiekowych. Doceniają naszą sieć za bliskość placówek, możliwość zrobienia zakupów w krótkim czasie i w przyjemnym miejscu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Gontarz, Dyrektor Zakupów odpowiedzialny za ofertę produktów spożywczych marki własnej Biedronki.

- Wiele osób z tego pokolenia ma wysoką świadomość żywieniową, przykłada dużą wagę do tego, co je i chce odżywiać się zdrowo. Wielu millenialsów poszukuje produktów o szczególnych walorach żywieniowych, niektórzy chcą wyeliminować z diety wybrane składniki. Dlatego stale rozwijamy naszą ofertę produktów bez glutenu licencjonowanych przez Polskie Stowarzyszenie Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej, artykułów bez laktozy, ofertę mlek roślinnych oraz produktów z kategorii „superfoods“, w tym kasz - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Gontarz, Dyrektor Zakupów odpowiedzialny za ofertę produktów spożywczych marki własnej Biedronki.

Dodaje, że millenialsi są świadomi znaczenia warzyw i owoców w zrównoważonej diecie, a wielu z nich wybiera dietę wegetariańską czy wegańską. - Bardzo popularne stały się koktajle przygotowywane ze świeżych, często egzotycznych owoców: papai czy mango, które mamy w ofercie. Popularne są także nasze gotowe mieszanki, takie jak baza Vital Fresh z marchewką, jarmużem i szpinakiem. Vital Fresh to także marka świeżych soków oraz hummusów zastępujących tradycyjne dodatki do kanapek - informuje Gontarz.

- Jednocześnie millenialsi cenią wygodę i czas, są mobilni i poszukują zdrowych przekąsek. W związku z tym idealne dla nich są np. gotowe sałatki Vital Fresh w różnych wersjach czy też batony zbożowe Vitanella, składające się w ponad 90% z owoców. Tacy klienci oczekują wysokiej jakości dań gotowych lub łatwych do przyrządzenia. Oferta „Zup z Naszej Kuchni” ze świeżymi warzywami jest odpowiedzią na ten trend. Przy produkcji zup stosowane są innowacyjne rozwiązania, w tym proces szybkiego schładzania, który pozwala zachować kilkudniowy okres przydatności do spożycia bez stosowania konserwantów. Jednocześnie zupy są oferowane w wygodnym opakowaniu, w którym możne je od razu podgrzać - tłumaczy Dyrektor Zakupów Biedronki.

- Zauważamy też, że młodzi ludzie chętnie eksperymentują z gotowaniem, dzieląc się swoimi dokonaniami w mediach społecznościowych. Tutaj również Biedronka jest źródłem inspiracji dzięki festiwalom kuchni świata. Prezentuje w nich pod marką własną „Smaki Świata” produkty oryginalnie wytwarzane w kraju ich pochodzenia. Z naszych obserwacji wynika, że otwartość na nowe, w tym egzotyczne smaki jest w tej grupie klientów najwyższa. To przekłada się także na potrzebę ciągłych innowacji w stałym asortymencie. W 2016 r. Biedronka wprowadziła 441 nowych produktów marki własnej - dodaje.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • elpivo 25-07-2017, 15:39:
Fajnie dopisywać ideologie do tego, ze ludzie kupuja w Biedronce bo wydaje sie im, ze jest tam tanio.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 111) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.